Sunday, April 06, 2008

又嚟紅豆綠茶布甸~(@V@)~





今日係屋企整咗好多野呀! 有Muffin, 有布甸, 有豆漿, 又有煮飯,

真係企咗成日呀!

今日既晚餐整咗3個餸, 有炸排骨, 清蒸芝麻斑&清炒菜心, 

不過全部都冇影相呀!, 因為老公話衣d餸之前都影過la!

所以今次唔駛影啦! 



另外今次個布甸好成功, 好靚仔呀!

因為我平時整綠茶布甸, d綠茶都會有小許沉底既情況,

但係今次完全冇呀!

我今次係用咗滾水去沖d綠茶粉, 唔係用暖水煲d熱水,

可能係這個原因喇!

之前post過既食譜-->綠茶紅豆布甸



今日整咗差不多30隻Blueberry Muffin, 全部都係整比媽咪既朋友食既,

每一隻都獨立包裝, 我真係包到個人傻傻地呀!

10 comments:

ahcool said...

嘩)))勁呀,

今次個blueberry muffin係用邊個食譜架....



(我好懶呀,乜都冇整hehe)

Emily said...

好強呀!(拍掌)

Ter said...

我都好想食blueberry muffin la. 不過焗爐壞了, 要停工. 唯

有只是做凍餅.

mommydearest said...

Pudding 好靚呀, I love this new blue background too,

can read all the msgs easily. YEAH!!!



BTW, did I ever tell you that you are very

PRETTY??? really really (heee... stray from the

topic tim :)

connie said...

布甸好靚呀!muffin又好大喎!是否你post那食譜就可以整呢?



connie

connie said...

補充一句你好利害呀!

alice0209 said...

HI Connie,



這個Muffin食譜唔係我post果個嚟架! 這個食譜可以一次過整

25-30個, 個份量比較大既, 如果你想要比個E-mail address

我喇! 因為個食譜唔方便公開.

connie said...

如果我想整10-20個muffin左右,可否用你post那食譜整呢?

connie said...

如果我想整10-20個muffin左右,可否用你post那食譜整呢?





connie

Cherry said...

WOW~~~ 好大堆muffin 呢~~~~