Wednesday, April 23, 2008

齊齊學蛋糕





尋晚又同一班貓友&朋友一齊去輝Sir到學蛋糕.

今次有YUMI, QQ & QQ'S FRIEND, GLORIA, TIGER WONG, 

我同埋兩個朋友MUN & BETTY.



今次學既蛋糕都好好玩, 主要係整個用朱古力膠做既玫瑰花,同埋嘖朱古力獎, 

今次個蛋糕叫做"GRAND MARNIER DOME 金萬利拔蘭地半圓球"

個味道係有小小酒味既, 我覺得幾好味, 而且個樣都好靚仔呀!



不過尋晚返到屋企個蛋糕面既朱古力裂咗, 激死....................





依個朱古力膠玫瑰花, 我整咗半個鐘呀! 不過都幾滿意^^







嘖朱古力之前, 係白雪雪架!







啱啱嘖完既模樣, 幾靚仔, 冇裂架!

12 comments:

Anonymous said...

我個蛋糕裂左三條痕呀, 好可憐~~~! 你D玫瑰整得好靚呀





QQ

tendy said...

花花整得好靚ah~~

YUMI said...

oh,你整得好靚呀,我真係超無天份,整完d樹葉都吾知放0係邊,幾時

又出黎玩過.

何太 said...

我成日feel去輝sir到學整蛋糕有d壓力, 因為好似個個都好勁咁

tigerwong said...

Alice,

Nice to meet u^.^!!

There is noe big crack on my cake, wuwuwu.......

I think the flowers u made are very beautiful, method 2 is OK, I

can't see any different if we use method 1 & 2.

alice0209 said...

QQ, 嘩!你都姴咗3條痕呀! 真係好慘呀!



Tendy, thanks! 下次我地一齊學喔!



Yumi, Thanks! 我都想怏d再有下一次. hehe



何太, o係輝sir到學蛋糕, 好似係有d壓力咁, 不過真係學到嘢架!



Tigerwong, 好高興見到你呀! 我都覺得method 1 & 2都可以.

bubblestea said...

個蛋糕好靚好高貴呀, 朵花難整嗎? 我都好耐冇出去學勒

alice0209 said...

bubblestea,

好開心見到你過來探我呀!

朵花唔難整架!

我覺得易過我地去次學果種!



我地下次再join together去學蛋糕喔!

bubblestea said...

好呀, 見到你都有login yahoo, 下次一齊去學丫, 得閒教我整丫

^^

winnievv said...

可惜join唔到你地. 唯有等下次:(

... said...

Grande sito!!

... said...

Grande sito!!