Wednesday, April 23, 2008

蒙羅麗莎





昨晚和一位朋友仔去咗輝Sir到學蛋糕, 今次學既蛋糕叫蒙羅麗莎, 

其實佢係紅桑子加車厘子Mousse Cake, 

中間有紅桑子,車厘子啫哩夾心再有個蛋糕圍邊.



今次個cake唔係好難, 味道酸酸甜甜, 用嚟做飯後甜品一流,

不過我整得唔太好呀! 個蛋糕圍邊整得好差呀!

希望下次係屋企可以整得好D喇!





輝Sir的製成品







本人的劣品

11 comments:

YvesKitchen said...

都唔係差呀! 我覺得您整得唔錯了.

chunjudy said...

都好靚喎~~~~~~~~~

Emily said...

好靚呀!!! ^-^

xHeart said...

我覺得好靚丫.

刮果d朱古力花做得好好呀.

我都試過刮,可以連續十幾朵都是不成形,爛的~~~

qqlam said...

唔係呀, 都好靚呀. 不劣呢



QQ

Catherine said...

都沒有太大的分別....2張相內的蒙羅麗莎都非常靚

YUMI said...

好靚的粉紅呀,我都鍾意食細細個蛋糕,可以拎出去賣呀

菇 said...

咩劣作啫, 都好靚喎... 同阿sir比, 係冇得比架

p.s. 件cake 個名好靚 ~~~

amyboy said...

我覺得好靚喎!

不過輝SIR 真係有一手, D 作品真係好吸引.

Anonymous said...

你好, 我正在search整蛋糕既資料, 見到你呢款cake幾特別,

而且我都鍾意紅桑子、車厘子既味, 你能告訴我在那兒可學整

嗎?



Thanks

Jannis

alice0209 said...

Hi Jannis,

我在私房蛋糕學的.