Wednesday, April 23, 2008

劉德華Wonderful 演唱會 2007





尋睌同我既好朋友去咗睇劉華演唱會呀!

等咗三年終於有得睇喇! 我朋友幫我攞到第五行既飛.

好前好正呀! 握手既時候, 我仲捉住佢隻手唔放! wakakakakaka

今次既演唱會:

一個字嚟形容"正"呀! 

二個字嚟形容"好勁"

三個字嚟形容"唔夠喉"

四個字嚟形容"要睇多場"



D相影得麻麻, 我用傻瓜機真係慘,

早知重d都攞大舊飯喇!



e個係我坐既位望出去





全場爆滿, 坐無虛席, 你地睇幾多營光棒





















升到好高架! 勁恐怖!

















1 comment:

Anonymous said...

嘩))))真係好正呀.....



(有冇攪錯,點解唔係貼個bb蕉爐先架咩>.<,賣哂啦,冇貨呀,我買唔到

呀,激死呀)