Wednesday, April 23, 2008

菊花芝士蛋糕





尋日又跟Tony Wong學蛋糕, 今次學既係菊花芝士蛋糕, 

e個蛋糕真係勁複雜, 勁多步驟, 由兩點鐘整到六點鐘, 

真係人都癲呀! 好彩個製成品都好靚, 好滿意, 

大家唔好誤會呀!上面幅相個cake唔係我整架! 係Tony整架!

下面果個先係我整既.



這個蛋糕既味道好特別, 唔係人人都鐘意, 我自己就覺得幾好喇!

我有個同事就話好似食緊菊花茶蛋糕呀!







蛋糕圍邊

12 comments:

connie said...

你整這蛋糕面很有水準喎!蛋糕decreation很特別喎。



connie

YUMI said...

超靚呀,只係整個面都好花心機LA.

Emily said...

好靚呀 \(^_^)/

Catherine said...

你的cake 都好靚呀....

qqlam said...

好靚呀~~~四個鐘頭!! 真係要好有心機呢. 你做的蛋糕也不比

TONY差呀, 都好靚呀

ahcool said...

我都好想試一啖呀......

alice0209 said...

Connie, Emily & Catherine,QQ

Thanks!!!!



Yumi,

係呀! 整e個蛋糕真係要好有心機架!



Ahcool,

你去帝苑訂一個, 咪有得試law! wakakakaaka

Eva said...

噢,好靚呀,

你真係好有心機呀!

Ter said...

好靚喎....你和TONY整的都一樣禁靚呢

alice0209 said...

Eva & Ter,

Thanks!!!

mommydearest said...

How do you do the decoration on top, SO SO SO

lovely...

Cherry said...

係咪royal garden hotel 的tony ??佢有開班架咩?



p.s. 個cake 好靚呢~~ 唧功唔錯唷 !