Wednesday, April 23, 2008

Happy Birthday!!!!!








尋日係我老公既生日, 今年我地沒有什麼特別慶祝, 

只係在佢生日前一日去咗食海鮮.

因為正日佢要返學(好慘呀!), 所以就提早慶祝喇!



我在此再祝張生, 生意興隆! 身體健康! 賺多d錢! 事事順利!



我地去咗西貢"通記"食海鮮, 味道好, 服務好, 可以一試!

我地食咗有1.芝士龍蝦伊麵; 2.果皮蒸鮑魚; 3.蒜泥粉絲蒸扇貝;

4.椒鹽懶尿蝦; 5.辣酒煮花螺; 6.薑汁炒芥蘭

佢地仲送咗個魚湯比我地, total6餸1湯, 勁呀!!!!



 



























7 comments:

YvesKitchen said...

Happy Birthday to Andy!!! :D Yves

ahcool said...

心想事成



生日快樂

Emily said...

嘩...好豐富呢



ANDY...生日快樂!祝你身體健康,生意興隆,口福不盡 ^o^

YUMI said...

好多野食呀. 下年要你自己煮la,ha ha. 祝你honey身體健康,日日都開心.

Catherine said...

Happy Birthday to Andy

amyboy said...

HAPPY BIRTHDAY!

記住對老婆大人好D! KEKE

Chloe said...

Andy哥哥:

雖然遲左少少,不過希望你唔好介意,祝你生日快樂,開開心心,身體健康,

事事如意^^