Wednesday, April 23, 2008

齊齊學蛋糕之八杯檸檬茶





尋晚約咗一幾個朋友仔!(Ter, Winnie & 泡泡茶)去學蛋糕, 我地又係去跟輝Sir學, 

不過今次學既八杯檸檬茶都幾難呀!

又朱古力茶杯到檸檬茶慕絲都係自己一手去做, 個朱古力茶杯好難甩模架, 

我起初個個都甩唔到幾驚呀!好彩去到last minute都甩到咋! 如果唔係就................



果晚我仲收到好多禮物呀!多謝晒你地呀!(Ter, Winnie & 泡泡茶)



大家飲杯茶law!!!!!!









剛剛回到家的模樣





大家送給我的









6 comments:

Ter said...

雖然你整的杯杯難甩模,但薄薄古力至靚靚呀,我整的超厚. 你拿回家的杯杯

好完整哦, 我的......唉.....打完十號風球禁呀!



給你的餅餅, 希望啱你口味啦!

ahcool said...

嘩)))睇到都覺得難呀)))))))))))))

travelcake said...

係呀, 朱古力薄D先好. 我D朋友都話個朱古力太厚啦.

Emily said...

飲啖茶,食個cake...cheers~~~

整得好靚,勁!

泡泡茶 said...

你就好啦, 拎到返屋企都咁完整,我d真係....爛到呢......>.<, 希望你鐘

意個muffin啦

misoma said...

杯 凍 o t 好可愛呀! 整得好靚呀! 輝 sir 個 d 款式真係特別 d!