Sunday, October 26, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 10





Day 10



(15/Sep) 住札幌 – JR Tower



小樽 --> 千歲Rare-outlet -->札幌



今朝我地浸個溫泉, 食完早餐就check-out! 我地返札幌喇! 不過係臨返札幌前

我地就去咗千歲Rare-outlet Shopping, 我覺得這個outlet比起東京果個正好多呀! 上年已經嚟過一次

係臨上機之前嚟, 完全唔夠時間買東東呀! 所以今次就特登安排時間過來

這個outlet都係有好多不同種類既物品售賣, 而且每一樣都好啱我心水, 真係行得開心

買得開心呀! 我地大約行咗兩至三個鐘, 就去咗醫肚喇, 我地去咗食豚肉拉麵, 這碗拉麵非常好味

佢有三塊不同部位既豚肉, 每一塊都不同口感, 不同味道, 真係非常出色, 而且這碗拉麵食完係非常之飽架!

連老公都話點解一碗拉麵可以咁飽, 可想言之我真係飽到………….







食完麵我地就真係返札幌喇! 返到札幌, 我地去JR Check-in, 就去周邊商場四處Shopping

買完東東, 我地又去食食喇! 今晚我地去食串鳥, 又係去我上年食到嘔個間

今次我地每人食咗13, 比起上年小咗一串, 我今次冇飲啤酒, 所以冇嘔喇

這間串鳥真係又抵食又好味, 我地total食咗26, 再加2杯飲品, HK$300! 真係好抵.











食完我地就返酒店喇!, 返到去休息一陣, 我地又食甜品喇!每人兩款, 勁呀!!!!!!!!  












4 comments:

cool said...

26串,今次有冇食到嘔呀.........

amyboy said...

個樽好靚呀!!!!

泡泡茶 said...

唉, 好想去呀, 依家日元仲高企添

travelcake said...

我都覺得個outlet好好行,果次我係果到消磨左成日呀keke.