Monday, October 06, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 6





Day 6



 



(12/Sep) 住函館夢空館


函館朝市 -> 元町教堂 -->舊函館區公會堂 -->東正教堂 -->Bay函館


-->明治館 -->金森倉庫 --> 函館山



今朝一早起身食過早餐後, 再浸多一次溫泉就check-out!


我地今日首先又係向朝市出發, 我地要去釣墨魚呀! 這個玩意我地係早兩年已經試過架喇

因為太好玩喇! 所以今次一定encore! 如我所想, 老公好快就釣到墨魚喇

而且今次仲無被墨魚噴水射中, 勁呀因為d墨魚一被釣中唔係噴水, 就噴墨汁, 被佢射中都幾慘架

玩完後, 店員就把我地所釣既墨魚製作成新鲜美味既刺身喇! 食完後, 我地再買咗兩個甜點上車食

接著我地就去八幡板和三板附近既教堂參觀喇! 這裡既景色和兩年前一樣, 都係咁靚, 咁迷人

每一個景點都保養我好好, 完全無改變架! 只不過上兩次係冬天, 今次係秋天. 我覺得秋天比冬天行得舒服

因為係厚厚既積雪上面行走真係好困難, 而且又凍又容易跌倒, 基於這個原因我地上兩次都影咗唔係好多相

所以今次見有咁好既機會, 我地就影咗好多相呀! 而且仲影埋跳跳相添























我地玩完一大輪, 就轉移地方, Bay函館,明治館等等出發喇! 這些地方主要係買日本獨特雜貨

服飾, 古董, 北海道知名甜品等等, 不過佢既外表就殘留咗明治時代既面貌-紅磚建築, 好特別

好靚架! 我地行咗一陣, 就去咗函館好有名既芝士蛋糕店high tea! 嘆咗一陣, 再行多一陣

我地就回程返夢空館check-in!












不過係臨去攞車既途中
, 比我地發現咗個足湯呀! 我倆二話不說就立即摺起褲腳去浸喇

個種行行吓街可以浸足湯既感覺, 真係超正, 超舒服呀! 浸完, 我地就真係返夢空館喇!







夢空館係一間好清潔, 好靚既民宿, 這裡既主人係一位好友善日本人, 佢地所做既食物

都係好用心去做既, 份量適中, 味道可口.











 

我地食完一頓好美味又幸福既晚餐後, 跟住我地就去函館山, 今次上到函館山

我地終於可以慢慢欣賞函館既夜景喇! 因為上兩次嚟到實在太凍喇

跟本無可能留係室外咁長時間, 真係凍到鼻都”luck”! 所以今次真係狂影呀!














7 comments:

amyboy said...

你睇下你地. 開心到跳起. WAKAKKAKA

YUMI said...

真係好精彩...

cool said...

正呀.................

travelcake said...

好靚既夜景,我上次上去太大雺麥都睇唔到:(

Catherine said...

你們真的超開心喎, 影相都咁投入...開心到跳起

alice0209 said...

Amy,

係呀! 勁開心呀!



Yumi,

thanks!



cool,

梗係正喇!



Travelcake,

Thanks! 有時真係要天氣好, 先影得靚架!



Catherine,

係呀! 我地倆個咁鐘意玩呢!

Jenny said...

點呀?

妳兩個又想點呀?

係咪要 I believe can fly 呀?

頂妳哋唔順啦!