Monday, October 27, 2008

綠茶豆腐布甸





今日又整布甸食, 今次係跟Miss Jubie既食譜做, 

不過我係材料成份上就作出咗小許修改, 

因為咀鵰王要食勁綠茶味既, 而且我又唔鐘意食魚膠粉, 

所以就將佢改改改喇!

做出來既製成品非常唔錯, 咀鵰王話好味! Good!



食譜原自-Miss Jubie's

日式抹茶豆腐布甸






日式抺茶豆腐布甸




材料: (4人分量)



抹茶粉---4 teaspoon


豆腐---200g


牛奶---250ml


whipping cream---100 ml


--- 60g


魚膠片---7g


---18 g





布甸裝飾

whipping cream
+ sugar---適量

做法

1.
將抹茶粉 + 豆腐 用攪拌器打


2.  + 魚膠片 隔熱水坐熱, 至微暖


3. 開中火, + whipping cream + 煮熱, 出煙.....


4. mixing bowl 放入抹茶豆腐漿, 先加入少許熱奶攪, 再將剩餘的奶加入mixing bowl


5. 將魚膠水加入抹茶豆腐漿, 將合物用篩隔2, 抹茶豆腐布丁會更滑...


6. 放入雪櫃雪凍最少3小時





布甸裝飾做法:

1. whipping cream + sugar
至企身

2. 上甜whipping cream, 灑上抹茶粉, 完成










4 comments:

泡泡茶 said...

哈哈, 你都整左啦, 好正呢, 仲有埋cream 0係面添, 好吸引

Anonymous said...

又整green tea cookies, 又布甸, 好正wor.. 仲咁有心機整cream !! 幾時同你見面呀, 我11月會約

winnievv 出黎呀.

travelcake said...

好吸引呀!攪到我都想整黎食添!我而家只可以整D簡單方便嘅野食。

笨女孩 said...

hello,你好啊!我是路過的~

你知道7-11的綠茶豆腐花怎樣做嗎?

這個也很好吃呀(你介紹的這個)

但我還是不明怎樣做呀!

好想看看你的示範,哈哈!~