Saturday, October 04, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 4





Day 4



(10/Sept) 住新宿-Kero Plaza




幕張Outlet ->台場->池袋 ->新宿



今早食完早餐後, 我地就搭JR去海濱幕張既Outlet!這個Outlet都幾多物品買, 都幾多完化

不過我地樣樣都睇唔啱, 連我這個鞋怪都買唔到鞋, 老公就更加咩都買唔到喇


我地行咗兩個鐘到, 跟住就去搵野食喇! 我地係OutletFood Court搵咗一間專食蒿麥麵既食店


這裡既蒿麥麵好地道, 好有風味, 連一向唔太鐘意食這款麵既老公, 都話好好味
.












食完午餐, 見時間尚早, 我地就去原本無打算去既台場喇! 去到台場, 我地就去行吓富士電視台喇

這個地方我覺得好悶呀! 去到睇既卡通人物全部都唔識既, 行唔夠十五分鐘, 我地就走喇


跟住我地就去彩虹橋影相, 同埋去周邊既商場行行喇!

















行完商場後, 我地返酒店休息一陣, 跟住我地就再去池袋喇! 今日去池袋係有目的既

我地係特登去好多網友及旅遊書介紹既無敵家食拉麵, 據聞這裡係要等半個鐘或以上先有位架


不過我地等咗大約5分鐘就有喇! 可能我地唔係食飯時間去喇! 所以咁快有位, 這裡既麵食可以喇


我覺得一試無防, 但係如果要等半個鐘或以上先有位, 咁就試唔試都得喇 因為我地覺得


佢真係唔係特別好味道, 如果要等咁長時間先有得食, 真係唔太值喇


食完麵, 我地就快快返酒店執拾行李喇! 因為明天我地要搭早上7:25既內陸機去北海道呀


















這個是麵後甜品呀! 一個係Mango Mousse, 一個係Mango Pudding & Jelly

 

2 comments:

cool said...

正呀.....

amyboy said...

我覺得你有種到此一遊 feel! wakaka