Wednesday, October 01, 2008

期待以久...............終於...............





今日老公終於送咗KitchenAid比我喇! 勁開心呀!

我想買佢好耐架喇! 不過老公一直唔讚成,

但係在臨去旅行之前, 佢就突然話送比我喇!

所以今日就去買喇!



我地係在CitySuper買既, 原先諗住係新填地街買架,

因為佢地比起CitySuper和Sogo平成一千蚊, 但經我調查後,

發覺新填地街只得3個月保養, 而且佢地只有白色買,

但係CitySuper和Sogo就唔同喇! 

如果7日內有壞就免費包換一部新既,而且仲有一年保養. 

基於以上原因, 我地覺得貴小小有7日內有壞免費包換和1年保養好d

因為依家d電器都好化學, 我覺得只有3個月保養真係唔夠.















5 comments:

YUMI said...

呢個好正呀, 不過要個kitchen 大先得,無位放呀, 仲有要成曰整蛋糕low. arm 哂你. 你老公做咩

無la la 改變主意咁好呀.

travelcake said...

嘩!有左佢,你以後可以生產多D甜品啦

Catherine said...

又多一個好幫手...yeah, 咁你幾時開班教我呢 hehehe

QQ said...

哇哇!!好羨慕呀.

cool said...

電器呢D野,梗係愈耐保養就愈好啦.....