Tuesday, October 07, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 3





Day 3



(09/Sept) 住新宿-Kero Plaza




DisneySea ->池袋 ->新宿




我地今朝一早起身就出發去DisneySea! 我地係乘搭酒店既Shuttle Bus去既, 車程大約要45-60分鐘

不過Shuttle Bus既司機開得好快, 逢車過車, 我地大約坐咗30分鐘就到喇! 到達DisneySea

我地
已經見到好多日本人排緊隊等開門喇! 我地買完門票後, 都一齊排隊喇! 大約差不多九點鐘既時候

DisneySea
就派出工作人員示意, 可以準備入場喇!





入埸後
, 我地第一時間就係食早餐先, 然後我地先四處遊玩, 四處Shopping, 四處影相

DisneySea
好大, 好靚和好特別, 佢地既主題建設, 大部分都和海洋有關既

而且這裡要和公仔人物影相, 係要同佢地Say Hello! 然後睇吓佢地會唔會和你地影相

同香港完全唔同架! 唔係排隊架! 另外我地有睇到3D影院和百老匯音樂劇

我覺得表演得比香港精彩, 至於機動遊戲方便, 我地就冇玩到喇! 有興趣玩果d, 

攞咗fast pass都要成七點先有得玩呀! 或者要排個幾兩個鐘, ”side”時間喇

我地只係四處參觀, 影吓相, 坐吓船, 太約四點就坐Shuttle Bus返酒店喇!























在DisneySea食既STEAK













返到酒店, 我地休息一陣, 就出發去池袋, 去到池袋, 我覺得沒有什麼特別, 全部都係百貨公司

我地行咗一陣就去食全豬宴喇! 今次這間食肆, 我地係睇旅遊書介紹既, 這裡有d似屋酒屋

食物主要食黑豚為主既, 這裡既黑豚全部都有証書架!至於味道就梗係Good Good Good

佢地既黑豚肉, 入口好香豬味, 雖然望落好似好肥, 但係入口即溶, 完全唔覺得油膩架!















以下是食全豬宴既店鋪名字及地址

Name: 三年ぶた藏 




Address :東京都豐島区南池袋2-16-8藤久ビル東3號館B1

Tel : 03-3985-2192





6 comments:

豬敵 said...

嘩......我既同類好正喎(豬).....下次我要去食吓先......(有冇地址???)

YUMI said...

嘩, 一日全豬一日全牛, 聽日又係咩呢, 好期待呀...

Chloe said...

外國既DISNEY真係唔同D,真係靚好多咁^^你去親日本個D美味照成日都搞到我流晒口水>.<

Anonymous said...

睇你2個既樣就知道必定係「開心」啦...yeah

泡泡茶 said...

又幾好喎, 有shuttle bus直去disneyland, 好方便喎, 仲咁快添, 全豬

宴果間d燈籠好得意呀

alice0209 said...

廸廸,

我加咗個address落去喇!



Yumi.

仲有好多好野食架!!!!!



Chloe,

係呀! 大好多, 靚好多呀!



泡泡茶,

係呀! Kero Plaza係有這個Service, 仲要係free架!