Monday, October 13, 2008

芝麻布丁~~^v^~~





尋日係屋企有煮飯, 整咗3個餸, 不過無影相, 只係影咗甜品-芝麻布丁,

這個布丁好軟滑, 甜度適中, 而且仲好香芝麻味, 連咀鵰王都話好味, 

我又懶靚咁用埋係北海道帶返既布丁樽, 真係食落都特別好味呀!

我係跟啱啱到手既"我愛布丁"一書做既. 大家都試試吖!



以下食譜來自"我愛布丁"一書



芝麻布丁

材料



布丁糊


1. 魚膠粉   9g

2. 水     
30ml

3. 黑芝麻醬  
45g

4. 砂糖   
    70g (我用咗60g)

5. 牛奶   
    250ml

6. 淡忌廉   150ml



做法


1.  將魚膠粉倒入室溫水泡開備用;



2. 
黑芝麻醬仔細攪拌軟化之後,量取指定的份量倒入鋼盆,加入砂糖仔細拌勻,

再把牛奶分數次加進去混合;




3. 
1.用微波爐加熱20秒左右溶化,加入23大匙的2.拌勻之後,

再倒回
2.裡仔細拌勻;




4. 
3.的鋼盆裡加入淡忌廉混合之後,在鋼盆的底部隔冰水攪拌冷卻。

出現濃稠度之後,注入模型裡;




5.      
放進雪櫃冷卻凝固後,再從模型中倒扣出來。





Remarks:




1. Step(2).
的牛奶先加入一點點混合次後,再把剩下的部份少量多次加進去,

一口氣加入的話會產生分離現象,要小心留意;




2. Step(4)
在沒有濃稠度的情況下冷卻凝固的話,芝麻會沉到底部,

所以必須在鋼盆的底部隔冰水攪拌冷卻,再注入模型裡。










9 comments:

travelcake said...

用黎個樽裝住,睇件就想食!

Chloe said...

呃人既,根本係你係北海買返黎既,唔係點會咁正!!哈哈哈



講真,你真係越黎越pro,只要係食得既野你都做到超正,平平無奇的出自你手都已經色和味俱全,

再加上你改變食物健康既質素,包裝得佢咁靚,簡直正到不能形容,如果我住你隔離就好喇,我一定成日過黎"痴"

食,呵呵呵!最好可以一齊住,咁就可以日日有得食,唔駛"痴",哇卡卡卡!

mommydearest said...

nice and yummy!

Ter said...

材料很簡單呀.....亦很容易整....正呀...



禁靚...係咪係北海道買呀? 唔得, 我要去你屋企試下先

Jenny said...

美食加環保=100分!

哈哈!^^

cool said...

係咪真係咁易整架先??

辣媽 said...

你知媽, 我一路睇你個blog, 就一路鬧, 鬧咩呢, 就係鬧呢個世界邊有d咁既人架, 又靚又後生但最緊要係識整同有心機整咁多好

野食呀! 如果你活在古代, 你一定係果d咩相國的千金之類, 又靚又做得一手佳餚同識刺繡呀古爭呀咁.



好在我對煮野食興趣不大, 如果唔係實日日打去煩住你問你呢樣點整, 果張點整!



如果我係男人, 我一定娶你, 你老公好幸福呢!

泡泡茶 said...

一見到你個樽我就好想去買, 但次次都唔記得添

我岩岩都係訂左呢本書呀, 仲未去拎添, 布丁一定好滑

alice0209 said...

Travel Cake,

係呀! 好似特別好味架!



Mommy Dearest & Jenny,

Thanks!



Ter,

真係好容易整架! 個樽係在北海道買架!



Cool,

真架! 你整喇!!!!!!!



辣媽

唔好咁講喇 ! 我邊有咁叻呀! 我依d 好水皮架咋!!!!!!!!!!!



泡泡茶,

你快d去攞本書喇! 本書d布丁款款都好吸引架!