Tuesday, October 07, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 7





Day 7



 



(13/Sep) 住登別 第一瀧本館




函館
-->登別-->熊牧場



 



今朝一早吃過豐富美味既早餐後, 我地就要立即出發去登別喇! 由函館去登別大約需要3-4個鐘車程

我地九點四十分開車, 太約十二點三十分就到喇! 我地開咗3個鐘車到喇! 中途我地都有下車休息一吓

如果唔係, 真係唔識行呀! 老公今次最快都係開咗150! 冇上次咁勁160, 本來我地仲可以早一點去到架

不過係開車早段有架貨車開得超慢, 佢慢既情度簡直令人想煎把佢既感覺. 好彩係中段佢就轉線

如果唔係我地三個鐘, 一定去唔到登別呀!







去到登別, 我地首先係寄存行李, 然後我地就去醫肚喇! 今次去食lunch既地方

係我地次次來登別都會去既, 這間食店係由一對夫婦經營既, 佢地所做食物

樣樣都非常美味, 尤其是個天婦羅烏冬係會令人一試難忘.















食完lunch, 我地就去熊牧場喇! 今次係第二次去, 感覺沒有太大轉變, 只不過係d熊大個咗

又有d熊結咗婚, 生咗熊BB, 不過佢地仍然都係咁為食, 咁識嘆, 出盡辦法令遊人拋食物比佢地

佢地真係好搞笑架!

















這就是熊BB喇!









行完熊牧場, 我地就返酒店check-in, 跟住我地就去浸今個trip以來第四次既溫泉喇! 浸完

休息一陣, 我地就係房間食一個好豐富既晚餐, 食完, 休息一陣, 再去第五浸喇











可以係登別-第一瀧本館浸溫泉, 真係超級正架! 我真係超級鐘意這裡呀!

所以我地次次嚟都係住這裡, 仲要次次都住兩日, 次次都浸到癲咗, Wakakakakkaka.


5 comments:

cool said...

我都想係屋企放張矮枱呀,因為真係覺得好浪漫架............

Ter said...

真係超正哦...



下次你來會帶埋粒珠, 禁....我就跟埋去做粒珠的工人啦...哈哈哈

YUMI said...

嘩,你地次次都食咁多野...真係流哂口水呀 !!!

alice0209 said...

Cool,

放喇! 放喇 ! warm d架!



Ter,

駛乜做工人呢! 我地齊齊去.



Yumi,

係呀! 我地好鐘意食野架!

Jenny said...

唔該下次組團吖!

唔好淨係得個睇字,

侵埋一齊玩啦!