Sunday, October 19, 2008

再來香蕉戚風蛋糕!!!!!!!!





今朝去咗上毛毛媽搞既寵物遊學課程, 

今次個課程令我知道帶寵物去旅行真係唔係一件易事,

有好多手續需要辦理, 而且時間又要配合得好好,

不過只要處理得適當, 安排得妥善,

帶小寶貝去旅行, 又係一件令狗主及狗狗好開心既事,

所以我會努力加油, 我要帶粒粒珠珠去日本見識見識........



就係因為今日要去上課程,所以就特意整咗香蕉戚風蛋糕比毛毛媽及一位好朋友,

本來兩位朋友都係用plastic box包裝架!, 不過d box, 一pack五有四個爛既,真係激死人!!!!!!!

所以我唯有將其中一個切件用袋裝, 希望大家都喜歡喇!



******大家以後去二記買任何物品, 記得Check真d呀! 唔好好似我咁, 又中蕉喇!

而家搞到我聽日又要特登去買過, 因為我整咗個豆腐戚風比奶奶生日, 一定要用盒架!

又不能切件, 佢又唔要裝飾, 佢鐘意食清清地既, 用Paper Box又好似好古怪咁! 

所以都係要買返plastic box, 不過我今次一定會檢查清楚, 不容有失呀!

如果可以的話, 我會去另一間買呀!!!!!!!!

7 comments:

毛媽 said...

喜歡!不知幾喜歡添啦,平時淨係喺度睇同流口水,今日有份食喎!真係希望你今日同我講嗰

個計劃成功呀~~~嘻嘻...

cool said...

我又要食))))))))))))))))



二記...真係要入black list至得,

今年你都lai過2次野啦....

Catherine said...

認識到你, 我真的有口福了, 我跟教主回家後即品嚐啦, 好味到不得了呀

好多謝你的心意

泡泡茶 said...

攪錯, 乜成日賣爛野架.....不過你個香蕉戚風咁吸引, 絕對冇損佢既

外觀啦

YUMI said...

我年幾無去2記了 !!!!!!!!!!!

amyboy said...

好好味呀! 多謝!

travelcake said...

嘩!帶粒粒朱朱去遊學呀? 幾時呀?



上次聽你講完,攪到我都唔敢上二記買野!你或者可以用大袋呃, 我之

前見有d網友用袋裝chiffon cake都ok喎。