Saturday, October 18, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 9





Day 9



 



(14/Sep) 住小樽 宏樂園


登別 -->小樽 花園街



 



今日起身食完早餐後, 我地就去進行第九浸喇! 這浸係在登別最後一浸呀!勁唔捨得呀

我地浸完, 收執行裝, check-out! 我地向小樽出發喇! 由登別去小樽, 我地大約揸咗2個鐘頭車

去到已經12點喇! 我地立即去我地最鐘意既食店-翼鮨, 食午餐喇! 這裡既食物水準一樣保持得非常之好

尤其個海螺刺身, 真係百吃不厭架! 食完午餐後, 我地就係花園街四處遊覽及Shopping. 

花園街有好多玻璃精品, 用品及裝飾品賣, 我簡直睇到唔捨得走呀! 樣樣物品都想買

而且又有好幾間蛋糕店, 我地買到好滿足, 食到好好滿足後, 就揸車去宏樂園喇!









宏樂園又係一間有私人風呂既溫泉酒店, 這裡有14間不同主題既私人風呂房間

而且每一個都係室外風呂, 我地就根據web-site所見, 選擇咗一間叫”Hagi”.


我地離開花園街, 大約十五分鐘就到, 去到宏樂園, 感覺好舒適, 環境好優美

而且這裡既服務人員都略懂英語及國語, 係溝通上又份外方便, 當進入房間的一刻

簡直嘩聲四起呀! 因為房間擺設和景色. 係同web-site一模一樣架! 真係好靚,












我地放好行李後, 就立即試試個私人室外風呂, 個感覺真係極好, 非筆墨可以形容

我地嘆完溫泉, 休息一陣, 就食咗一個極級豐富既晚餐喇~這頓晚餐有燒鮑魚

又有極美肥美既吞拿魚腩, 仲好多不同既美食, 真係食到我地好滿足呀!










食完晚餐
, 我地又去浸, 係黑漆漆既天空下浸溫泉, 又有別一番風味呢!

浸完溫泉, 休息咗一陣, 我地再食咗一個5寸既Chocolate Cheese Cake, 真係飽到癲咗呀

今晚我地懷著超級脹脹的肚子瞓覺………







1 comment:

Ter said...

嘩....睇見5"的古力蛋糕, 真係會feel到你地飽到癲咗.



小樽...是我去過北海道最愛的地方, 這裡的玻璃制品真係靚到不得了,

唔買都可以睇一天呀, 好可惜我上次去只是留了2小時, 唉..跟團真的趕鴨仔哦