Sunday, October 12, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 8





Day 8



 



(13/Sep) 住登別 第一瀧本館


大湯沼-奧之湯 --> 天然足湯 --> 昭和新山 --> 有珠山



 



今早吃過早餐後, 我地就出發去奧之湯喇! 奧之湯係在地獄谷附近, 我地沿著地獄谷周邊既山路行

大約20分鐘就到喇! 這裡係被原始林包圍著, 有滾燙的溫泉湧出, 而且仲有好濃郁既硫黃味呀

我地參觀咗一陣, 就繼續向前行, 去天然足湯喇!









天然足湯係在森林裡面我地太約再行多十五分鐘就到喇! 整條用溫泉水營成既溪流都被叢林包圍住

環境優美我地到達後, 立即就試試喇! 個感覺真係好舒服, 水溫剛剛好

行完山來浸一浸, 人生一大樂事呀! 正呀

我地浸完後就沿著山路行返酒店喇 







返到酒店, 我地要去第六浸喇! 浸完後, 我地去溫泉街行一陣, 再去食個好好味既拉麵,







接著就出發去昭和新山喇! 由登別溫泉街去昭和新山車程大約要一個鐘, 我地到達後四處參觀

發覺這裡係一個大型既郊野公園, 地方清潔, 影色怡人跟住我地就去乘坐空中纜車上有珠山喇

有珠山預測係一個會定期爆發既火山, 最近一次爆發係在20003

我地從山頂上可以望見1977年大爆發後, 產生既銀沼火口”, 而且這裡有個洞爺湖瞭望台”, 

我地可以俯瞰洞爺湖和昭和新山既影色. 這裡既環境真的很優美, 來到這裡人都靚D, 心情都好D,















影完相後, 我地就落山喇! 去返昭和新山, 老公係一片大草地既斜坡上, 玩咗一個低能遊戲呀

佢係山頂到碌下來, 而且仲要我同佢拍連環快拍, 真係比佢笑死我呀



大家睇吓佢碌佢情況! wakakakkakaa



















碌完喇! 佢話暈暈地呀!!!!!



我地玩完一大餐後, 就返瀧本館, 返到去我地有咩做吖, 咪又去第七浸law, 浸完, 休息一陣

又再食一個好豐富既晚餐, 食完, 又再休息一陣, 再去第八浸, 正呀! 我實在太鐘意浸浸浸喇!



6 comments:

cool said...

真係超低能又勁開心既玩意喎.....goooooooooooooooooooooooooood

Catherine said...

hahaha....So Funny Andy

YUMI said...

你地玩到隔離個女人都望住你老公, 好攪鬼 !!!

Chloe said...

你兩公婆簡直係天生一對,低能兒童快樂無窮,哈哈哈!不過又好似好好玩咁喎~~我都想試下碌落黎,AnDy哥哥

好似玩得好開心好好玩咁

andy said...

其實真係有 d 暈架, 不過睇番都好攪笑!!

Jenny said...

睇到都不其然笑咗出嚟!

虧妳哋諗到呢啲玩意,

咁都玩到餐飽,

唔慌妳哋會悶!

下次唔好係人家地方玩呀!

如果唔係人哋真係以為香港人壓力大到要碌地沙減壓呀!

傻婆顛佬知嗎?