Monday, July 05, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 1





Day 1

(22/Jun) 香港 ->大阪 (住Hilton Osaka)



今朝七點鐘就出發去機場, 我地今次係搭10:05機, 時間非常好, 唔駛咁早咁辛苦.



今次落機係在日本既關西機場, 距離近d, 搭咗三個半鐘就到喇!

一到達, 我地快速地辦理晒所有過關手續, 跟住就立即搭JR去RINKU TOWN Outlet進發喇!

這個outlet距離RINKU TOWN站大約5-10分鐘路程, 都幾方便, 而且地方都好大,

有好多唔同品牌既店鋪, 本來我都行得好開心架! 不過我睇啱既每一樣野, 都無我size, 勁灰,

但老公就買咗好幾件beans, 我最終咩都無買到呀! 走既時候勁唔開心呀>.<

跟住去咗食Crepe心情先好d咋! 日本既Crepe, 真係好味過香港好多呀!

















行完Outlet, 我地就搭返JR返酒店. 第一次去大阪, 我地揀咗Hilton Osaka,

這間酒店, 服務態度良好, 地點方便, 房間舒適, 不過有些美中不足, 就係上網要收費,

仲要HK$4一分鐘呀! 勁貴呢……………我去過咁多次日本, 都未試過上網要收錢架!

我下次一定唔會再住Hilton Osaka架喇!



我地整理晒所有物品後, 就出發去醬肚喇!

第一次來到大阪, 仲要有好多朋友都話大阪好多野都唔好食,

我地都好小心選擇應該食什麼好, 最後我地揀咗去sweet museum嗰座Building食野,

我地細心選擇, 最終揀咗一間專食豚肉既鋪頭 – 豚道樂.

我地好開心無揀錯, 我點每一樣食物都好好味,

尤其是個炭燒豚肉并, 超讚呀!































飲飽食醉後, 我地行咗一陣街就返酒店休息喇!



待續.................

3 comments:

Emily said...

我來捧吓場先!KEKE

我已經好期待明年旅程!好HIGH!

寫快D呀!

cool said...

待續.......

yumi said...

你可以出書呀