Monday, July 12, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 5





Day 5

(26/Jun) 大阪 ->伊豆高原 (住赤沢溫泉鄉)



今朝吃過早餐後, 我地就搭JR去新大阪再轉新幹線去伊豆既熱海喇!

搭新幹線由新大阪去熱海都要3個幾鐘呀!

而且仲好貴呀! 一個人都要萬幾YEN,

新幹線唔止車速快, 外貌靚仔, 佢既車箱內在都十分整潔和舒服,

不過我地兩個都無瞓覺, 邊睇風景, 邊吃小食, 時間好快就過喇!

我地11點15分就到熱海喇! 一到達熱海,

我地細看四周環境後, 就立即去租車公司喇!

今次係租車公司搞咗好耐,

整咗成半個鐘就可以攞車, 佢地做野真係好鬼快既啫..............................













一攞到車後, 我地就立即去伊豆高原既TEDDY BEAR MUSEUM喇!

由熱海去TEDDY BEAR MUSEUM要78KM, 我地揸咗個幾鐘先到呀!

今日真係坐咗成半日車呀! 一去到MESEUM附近,

我地就立即搵食先喇! 我地隨意入咗一間食咖哩既食店,

這間食店係食特色咖哩飯, 我地分別揀咗白咖哩雞和咖哩牛肉飯,

兩個飯都好好味, 不過我覺得白咖哩好味D,

CREAMY得來有香咖哩味和奶味, 而且仲要係辣架! 真係好有特色.













食完飯後, 我地就去MUSEUM喇!

MESUEM真係有好多BEAR,展示咗超過一千隻呀!

而且好多都好華麗, 好高貴, 每一隻都好有歷史價值呢!

另外有D印有TEDDY BEAR既餐具,真係靚到不得了呀!

最可惜佢只是供參觀, 不然我一定據為己有呀! HAHAHAHA

另外館內除咗有Teddy Bear外,仲有宮崎駿既龍貓展,真係超靚呀!



















行完MUSEUM, 我地再係附近既雜貨店行咗一陣, 跟住我地就返酒店喇!

今日我地係住溫泉酒店呀! 一去到CHECK-IN後,

我地就立即換衫去浸泉喇!

今次我地係住洋室, 唔係以往既和室,

因為呢到既和室實在太貴喇! 我地覺得好唔值呢!

雖則係洋室, 但都好大好寛敞, 仲有無敵大海景, 好靚呢!







至於個溫泉, 都幾好, 個VIEW幾靚,

不過我都係LIKE北海道多D,

浸完溫泉, 我地瞓咗一陣, 就去食晚餐喇!



今次個晚餐因為唔係住和室, 所以無得係房食,

我地要去餐廳食, 今次都係食懷石料理, 但我有D失望,

佢既食物唔係唔好食, 服務唔係唔好, 但以佢收咁既價錢

(雖則我係住洋室, 但都唔平架!)

食呢D質數既食物, 真係超唔抵, 超貴呀!

















我地食完飯, 休息咗一陣, 就再去浸溫泉喇!



這是浸完溫泉後食既甜點呀!

1 comment:

毛毛媽 said...

吓!個晚餐得咁多嘢食咋?咁又真係差d喎!