Tuesday, July 20, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 10









Day 10

(1/Jul) 新宿 ->原宿 –涉谷 (住Century Southern Tower)



今朝在酒店食早餐, 這裡既早餐十分多款式選擇,

而且無論日式或西式樣樣都做得 好好味, 非常滿意呀!



不過有一些來日本旅遊既香港人, 就真係非常唔要得呀!

佢地傾計既聲浪真係非常之嘈抄, 我同佢地相隔7張枱既距離,

都可以好清楚聽到佢地講什麼呀! 佢真係好影響到其他人進食既心情呀!

呢類香港人真係好失禮呀! 佢地當咗自己係酒樓飲緊茶呀>.<超討厭呀!!!!!!!!!!!



食完個豐富早餐, 我地就去淺草既雷門,

這裡不是第一次來喇! 所以都係影吓相, 四周購物.













行完雷門, 我就去合羽橋道具街入貨喇!

我係道具街買咗差不多兩個幾鐘烘焙用品呀!

真係辛苦老公喇! 買完東東,

我地就返雷門附近食午餐喇!

我地隨意揀咗一間食刺身的食店,

我地分別叫咗壽司set 和魚生飯set,

兩者味道都幾好, 幾滿意喇!

















食飽後, 我地就去秋葉原, 原宿, 涉谷等等地方繼續shopping喇!







我地行到差不多時間, 就去今日最重要既約會喇!

就係去新宿既六歌仙同好朋友一家食晚飯喇!

這一餐我地等咗好耐架喇! 而且仲十分期待添!

六歌仙係食放題既食店, 我地叫咗飲同埋食既放題, 有120分鐘既時間任食.

這裡既食物質數超好, 樣樣都好好好好味,

長腳蟹, 帶子, 和牛等等,

每一樣都好新鮮, 好好味,

我地每樣都叫咗好多around呀! 真係想再去食呀!

果晚食得非常開心, 同彤彤都玩得好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!

































食飽後, 我地仲行咗一陣先返酒店呀!



2 comments:

Chloe said...

哇~~個妹妹好可愛呀, 眼大大加埋個髮型成個日本娃娃咁!!!!! ^^

yumi said...

個女仔好得意呀,你都快d生番個la .hahaha