Wednesday, July 21, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 11 & 12





Day 11

2/Jul) 新宿 ->小岩 (住Century Southern Tower)



今日最後一日喇! 明天就返香港lu,

今日行程沒有什麼特別, 主要都係shopping,

同埋去我好朋友屋企.



今日既午餐去咗和幸食吉列朱扒, 本來係大阪已經想去架喇! 但我地搵唔到呀!

所以無去到! 而家係高島屋有, 所以一定要試吓.

我同老公每人叫咗一個吉列朱扒set,

個朱扒好juice, 炸漿香脆可口, 椰菜好新鮮,

整體來講係好好味. 我覺得好味過香港,

而且平過香港, 真係好抵食, 可以再去.









食飽後, 我地到再去行咗一陣, 就搭JR去小岩喇!

我位好朋友是住在小岩的, 在新宿去半個鐘就到架喇!

去到小岩和好朋友相見, 真係十分開心呀!

我同佢識咗好耐架喇! 真係有講不完既話題呀!

另外 我好鐘意佢間屋呀! 有花園可以種花,

又三層高, 價錢又唔貴, 超鐘意呀!











我地傾到食飯時間, 朋友就帶我地去食地道既日本燒肉.

這間燒肉店, 朋友經常來吃的. 佢已經同老闆非常熟稔.

今日所有食物都係朋友叫的. 樣樣都好好味.

我地食咗生牛肉同生牛肝呀! 生牛肝係我咁大個女第一次食架咋!

唔係朋友介紹, 我都唔會試呀! 因為個賣相真係好血淋淋的.

生牛肝既口感好滑嘟嘟的, 味道非常鮮甜, 不過好膩,

我食咗3片就食唔到喇! 因為好飽喇!















食完飯, 朋友就送我地去JR站, 我地就返酒店喇!

真係好唔捨得呢! 又要等好耐先可以見喇!

返到酒店我地又食甜點喇! 這個甜點無論賣相和味道都係超讚的.











Day 12

3/Jul) 新宿 ->香港



今日返香港喇!

我地食完早餐 再去行咗一陣, 就返酒店check-out喇!



我地搭下午五點鐘機返香港, 不過我地book咗shuttle bus去機場, 一點就要上車喇!

其實我地係可以自己搭JR的, 時間易就d, 但因為太多行李喇! 我地真係好難搬來搬去,

所以都係決定book shuttle bus. Shuttle Bus直接由酒店去機場, 方便好多呢!







去到機場立即去check-in 同寄行李喇!

今次好好彩, 我地兩個超重既行李都唔需收附加收費呀!

辦理完所有手續後, 過埋海關就去搵食喇!



我地去咗食拉麵, 味道可以喇!

食完拉麵, 我地就去候機室等上機喇!

這個12 日的旅程亦完滿結束喇!













多謝收看!!!

1 comment:

yumi said...

咁快就完了,你係咪又去第2度呀.真係開心呀..