Saturday, July 17, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 8





Day 8

(29/Jun) 輕井澤 – 舊三笠酒店, 白糸の淹, 鬼押出し園 (住Cottage in Log-Cabin)



今早吃過民宿既早餐後, 我地就開車去舊三笠酒店參觀喇!

由民宿去15分鐘就到喇!



舊三笠酒店是1904年由明治製果的創辦人”山本直良”所興建的,

有百幾年歷史架喇! 是當年政商界重要人物的渡假勝地,

這座是洋式木酒店, 全由人手製作,

在1980年已被列入為日本重要文化財產.



這座酒店所有傢俬都保全得好好, 而且仲有當年既賬薄,

真係好犀利呀! 唔睇都唔知有百幾年喇!



















參觀完畢後, 我地就繼續去今日第二個景點-白糸の淹喇!

由三笠酒店 開車15分鐘就到架喇!

(不過這地方是無電話號碼作GPS的搜尋, 所以 去之前一定要預備地圖呀! )



白糸の淹是輕井澤著名的景點, 這裡的瀑布水是由淺山間的山頂積雪,

經過6年時間慢慢經岩石斷層流出. 沿路行去看瀑布時,

可以聽到潺潺的流水聲, 看到瀑布後,

細水的瀑布恍如絲般柔滑, 猶如一幅美麗的圖畫呀!

好靚呢! 我地不停地影相, 逗留咗好一陣先離開呀!



















臨離開前, 我仲係一間小食店買咗條燒魚來吃,

這條燒魚十分有風味, 相當好吃,

不過老公話我, 行行吓去食條魚, 你真係搞笑>.<







睇完瀑布, 我地就去第三個景點-鬼押出し園,

由白糸の淹去鬼押出し園, 太約20分鐘就到,

這裡又係無電話號碼作GPS搜尋架!

不過全部都係順路的, 好易就可以找到.



鬼押出し園是日本三大奇景之一,

北輕井澤的淺間火山, 在1783年曾經強烈爆發,

熔岩淹沒了山下整條村莊, 日本政府為了紀念這次天災,

特別興建這個し園, 又在山頂建淺間山觀音堂,

超度當年火山爆發的遇難者.



在這個し園可以欣賞到多種高原植物及由熔岩形成的天然奇景,

不過整個し園都是佈滿黑漆漆的岩石, 感覺都幾荒涼,















我地參觀完後, 去咗小食亭食拉麵作午餐,

跟住就回程返民宿小休喇!





當我地返到民宿 不出半小時就落大雨喇!

我地真係好好彩呢! 早前天氣咁好.









休息咗一陣, 我地就去Outlet食dinner喇!

今晚揀咗一間食炸豬扒的.

這間炸豬扒同我地食開既日式炸豬扒有小許分別,

佢無椰菜絲的, 又不會免費添加白飯,

但味道一樣好好, 豬扒有肉汁, 炸漿香脆可口,

除餐附送的豚肉麵豉湯, 更是出色之作, 超讚呀!

老公不停話好好味呀!







食完晚餐,我地係outlet行咗一陣,本來打算離開喇!

但臨離開前,我地經過INFORMATION CENTRE,

於是就入去拎個Floor Plan來看看,

唔看由至可, 一看就不得了喇!



原來這個Outlet係好大架! 而且仲有好多名牌店舖,

我地睇完之後, 就立即向某些心儀店舖進發喇!

結果我同老公都大有所獲, 超開心呀!







瘋狂購物完畢後, 我地就返民宿喇!



這是臨睡前吃的甜品, 好特別的布甸JELLY, 味道非常可口.

1 comment:

yumi said...

真係好勁,你真係可以出書 !!!