Tuesday, July 13, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 6





Day 6

(27/Jun) 伊豆高原 ->箱根 (住湯本吉池)



今日起床後, 食咗一個十分豐富既早餐,

跟住我地再去浸多一次溫泉就CHECK-OUT喇!







我地今日去會箱根呀! 由伊豆高原去箱根有78KM,

開車太約個半鐘就到喇!



不過今次架駛既道路好特別,

佢都係IC(高速公路)嚟既, 不過係要沿住山路嚟行,

越行越高, 直情行到山頂呀! 



我地仲要喺雲層中開車, 左右兩邊都係白濛濛的,

只望到其他山既頂山和雲,其他什麼都沒有呀!

個感覺真係好特別. 但係又有D驚WOR, 



因為真係一片白濛濛的, 係吹得散既,

唔係霧嚟架! 好彩我地前面有車行駛,

先無咁驚咋! 不過行行吓前面架車都變得好濛,

好似好遠咁, 但其實我地唔係相距好遠架咋! 



我地係山頂開咗好耐車呀! 好似一直都撓住D山嚟行,

一直都喺好高既環境, 我地都有小小擔心會唔會行錯路呢!

但用GPS應該唔會錯的, 開咗成個鐘山頂路,

終於見到條路係落山喇! 我地去到山腰既時候,

仲有耳鳴添呀! 落山用咗半個鐘咋! 我地就見到箱根駅喇!



















去到箱根就立即泊好架車先喇, 跟住我地去好出名既湯本手信街行,

我地邊行邊買邊食, 行到差不多午饍時間,

發覺有一間食店勁多日本人排隊, 於是我地又排埋一份喇!

這間食店專食蒿麥麵的, 我地等咗15分鐘就有位喇!

我地分別揀咗天婦羅冷蒿麥麵和鴨肉熱湯蒿麥麵,

天婦羅果個正常, 係日本人出品通常都係好味道既,

而鴨肉熱湯係超級好味道, 佢既湯底有好香濃既鴨肉味,

而且一D都唔肥膩, 配埋口感彈牙的蒿麥麵, 超讚呀!



















食完午餐, 我地再行咗一陣就去酒店先喇!

今日都係住溫泉酒店, 我地去到酒店立即CHECK-IN先,

不過未夠鐘, 我地唔可以上房住,

於是我地就係大堂坐咗一陣, 時間一到達兩點鐘,

酒店就有人員帶我地上房喇! 我地今日係住和室啦! YEAH











我地上房放好晒所有行李後, 又出動喇!

我地又出去食野, 我地去咗酒店附近既一間豆腐老店,

食醬油豆腐花和杏仁豆腐花, 兩者都有香濃豆味,

口感細滑, 十分美味!







剛剛才食完豆腐花,

但我地又見到一間食傳統甜點既店舖,

我地兩個二話不說又入去坐底食甜點喇! 真係食不停呀!

我地叫咗綠茶戚風蛋糕SET 和傳統紅豆甜湯SET,

綠茶戚風蛋糕好好味道, 係用宇治綠茶整的,

配埋香滑既忌廉和北海道紅豆蓉, 超正呀!

而個紅豆甜湯, 香濃可口, 仲有日本年糕在內,

更添風味. 兩款甜點都好出色呀!







食完甜頭, 我地就再去手信街行,

行行吓, 我地又見到一間賣夜干既店舖,

佢既門前係有免費燒魚食, 於是我又燒埋一份,

又係到食魚喇!







食完魚, 我地就返酒店浸溫泉喇!

浸完溫泉, 又未到食飯時間, 我地又食小食喇!

我地食咗人間極品年糕呀!

只有在箱根出售既湯もち, 已經有50年歷史架喇!

猶如凝粉既白色粉糰, 一口咬口, 有著淡淡的柚子味,

口感軟綿, 而且內裡有粒粒羊羹,

沒有一般和菓子的甜膩, 真係超讚呀!











食完小食, 我地瞓咗一陣, 就食晚餐喇!



這裡既晚餐都係懷石料理, 款式都幾多,

但唔係樣樣都好好味, 有一兩樣我仲食唔到要吐出來,

真係又有D失望, 好掛住北海道溫泉酒店既晚餐呀!















食完晚餐後, 我地又去浸喇!

這間酒店既溫泉都幾好喇! 而且佢有一個特別之處,

就係有家庭式浴場,

我地可以自己係一間有晒所以設施既獨立風呂室內浸溫泉, 都幾好架!



今日真係食足全日呀!

我地浸完溫泉仲食咗包薯片先瞓覺呀! HAHAHAHA

1 comment:

yumi said...

真係正,林訓都仲要食.哈哈哈