Thursday, July 15, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 7









Day 7

(28/Jun) 箱根->輕井澤 (住Cottage in Log-Cabin)



今朝BOOK咗8:00點食早餐, 係在房吃的傳統日式早餐,

這頓早餐好似懷石料理 有好多款細細碟,

而且仲要樣樣都十分美味, 又好啱我口味, 超讚呀!

我覺得好味過晚餐好多呀!

食完早餐後, 我地再去浸多一次溫泉,

再係庭園影咗幾張相就CHECK-out喇!我地今日出發去輕井澤喇!







由箱根去輕井澤,大約有278KM呀!

仲遠過由札幌去函館呀!我地差不多開咗4個鐘車先到呀!

我地係開車既途中,不停吃小食,有時間又停一停休息站先唔覺辛苦咋!









我地一到達輕井澤範圍,就立即搵地方醫肚喇!

我地去咗食蕎麥麵呀!這間食店既食物質數非常好,

我地兩人分別叫咗天婦羅蕎麥麵和大盛天婦羅蕎麥麵,

兩者都做得好好,尤其是個婦羅炸漿,佢同一般食店有小許分別,

就係佢無用太多麵包糠,但又炸得特別脆口,又不油膩,好正呀!













食飽後,我地就去咗食店對面既SAWAYA JAM,

這間JAM店係輕井澤好出名的, 佢係採用新鮮水果來製作的,

出來的果醬大獲好評, 而且有多種口味選擇, 正常來說應該十分吸引,

但我什麼都沒有購買,我覺得北海道既JAM吸引D呀!









行完JAM鋪,跟住我地就開車到輕井澤銀座行喇!

輕井澤銀座係輕井澤最多店舖集中既地方, 你想買什麼手信都可以買到,

應有盡有, 我地行咗一陣,買咗小小東東,

跟住我地就去咗位於銀座的沢森之美術館參觀,

這裡有好多3D畫,我地玩咗好耐,影咗好多相呀!

































去完美術館,我地再行咗一陣銀座,就開車去雲場池參觀,

雲場池景色極度優美, 加上清澈見底的池, 美得如詩如畫,

是到輕井澤不可錯過的景點.













去完雲場池返民宿喇!

今晚我地係住獨立木屋民宿呀! 這裡環境優美,

非常有渡假feel , 而且房間作簡潔的歐陸佈置,

十分舒適,民宿負責人又非常友善,超級滿意呀!



我地CHECK-IN,放好行李後, 就去輕井澤OUTLET行喇!

輕井澤OUTLET店舖唔係好多, 但好多都好特色,

我地買咗小小東東就返民宿食晚餐喇!









今日的晚餐係民宿預備的, 我地揀咗食牛肉燒,

這裡既牛肉係選用日本各地的頂級貨式,

我地只要把牛肉燒至7成熟, 不需加入任何調味,

已經十分美味, 入口即溶, 超讚呀!







3 comments:

可羅米 said...

表姐,,,我見到你錫我呀....哈哈

Chloe said...

啲3D畫好正呀~~哈哈!

毛毛媽 said...

呢間民宿我鍾意呀!記低佢先^^