Monday, July 19, 2010

12日京阪神及東京近郊之旅2010 - Day 9





Day 9

(30/Jun) 輕井澤 ->東京 ->新宿 (住Century Southern Tower)



今朝食年輪蛋糕及飲小岩咖啡作早餐, 個年輪蛋糕好好味道,

係輕井澤消量No.1的, 食飽後, 我地就CHECK-OUT喇! 今日去東京LU.



我地先去輕井澤駅附近還車, 然後就搭JR新幹線去東京喇!

由輕井澤去東京一個鐘就到喇! 不過去到東京仲要轉半個鐘JR去新宿,

一去到新宿, 我地找啱出口就立即去酒店喇!













由新宿-新南口出, 大約行5-10分鐘就可以去到酒店喇!

而且全程一條直路, 不需要過馬路, 非常方便呢!

我地攞住兩個大喼再加3袋手提行李, 都唔會太吃力.



去到酒店CHECK-IN後, 我地立即上房放好行李及看看房間的觀景.

我地住在24樓個觀景好靚呀! 房間又會不太細,

洗手間都十分寛敞, 整體來說十分舒適.









我地休息咗一陣後, 就出發去OUTLET喇!

今次又係去三井OUTLET PARK,

號稱是全日本最大的新OUTLET, 由新宿去都要成個鐘呀!

這個OUTLET係好大, 不過唔係好啱我同老公,

我地買咗小小野就去食LUNCH喇!

我地在OUTLET揀咗一間專食雞丼的店舖, 這個滑蛋雞丼,

唔止外貌吸引, 而且味道仲十分之好呀! 真係有D估唔到呀!













食飽後, 我地行多一陣就走喇! 我地去池袋呀!

去到池袋, 我地都係四維行吓及SHOPPING,

行到差不多時間, 我地就去食DINNER,



今晚我地去一蘭食拉麵,

一蘭係被日本旅遊雜誌(Tokyo Walker)在2006年選為十大拉麵第一位的.

吃麵前要先填FORM, 選擇湯味濃度, 蔥蒜, 麵軟硬度等等.



我地上次無食到, 所以今次一定要試,

旅遊書果然無介紹錯, 真係非常非常好味,

湯底濃郁得來又唔會油膩, 自家製生麵質爽口兼無鹼水味,

豚肉肥瘦剛好, 入口即溶, 塘心玉子, 更是出色之作,

係我今個TRIP食過最好味既一個玉子, 超正呀!











吃咗一碗這麼出色的拉麵, 真係超滿足呀!

我地再行咗一陣就返酒店喇!

No comments: