Saturday, September 27, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 2





Day 2


(08/Sept) 住新宿-Kero Plaza




上野
-> 淺草 ->秋葉原 ->原宿 ->涉谷 ->新宿


我地今朝係酒店食咗早餐後,就搭JR去上野既合羽橋道具街喇!這條街係我去東京既唯一目的呀!

我地去到上野大約行咗十五分鐘就到喇
!這裡係一條清潔整齊板既上海街,所有煮食用具都齊備,

真係你想買什麼都可以買到呀
! 我地行咗差不多兩個鐘,買咗好多包裝用品及烘焙用品,

跟住我地就去淺草既雷門寺.



















由道具街去雷門寺,大約要行十五分鐘,我地行咗一陣已經覺得又重又累,

於是我地就去咗途徑既星巴克飲咖啡,休息一會喇
!


休息完,我地行多五分鐘就到雷門寺前既“仲見世通”喇! 這條路有好多傳統特色既物品買,

我地行吓,買吓,影吓,不經不覺就行到去雷門寺喇!我地入寺參觀咗一陣,

跟住我地就去秋葉原睇電器喇!















去到秋葉原JR 站,我地第一件事就係要搵locker,我地要放低我地所買既物品先呀! 

因為實在太多同太重喇
! 我地攞住咁多東西係行唔到街架! 放好物品後,

我地就四處走走喇
! 我覺得這個地方都幾特別,每一間商店或者商場,

唔係買電器就係買
figure,這裡真係好啱男士呀!而我就一般喇!至於老公呢! 

佢都係覺得一般咋!因為香港既電器產品好
update,所以在這裡都沒有特別既驚喜,

我地最後行咗一個鐘就走喇!







行完秋葉原,我地決定返酒店放低所買既物品,然後再去原宿.


我地係酒店休息咗一陣,就去咗酒店附近既間居酒屋醫肚.







跟住我地就去原宿既竹下通喇!這裡係日本既女人街,衣飾鞋襪,古靈精怪物品樣樣齊,

我地源住竹下通行去明治通,再由明治通行咗去涉谷,我地係涉谷行咗d大型商場就返新宿喇
!






返到新宿已經八點喇!我地第一件事就去Takashimaya 14今半食全牛宴喇!

這間食肆係我個家庭醫生介紹既,環境好,服務好,味道一流

我地兩個人先食咗HK$1400咋,超抵呀!



























返到酒店,我地仲食咗兩件cake先瞓,真係又累又滿足呀!










 

8 comments:

ahcool said...

太過「行貨」既說話,

例如:d相好靚呀,d野食好好味呀,好多野賣呀,

買得好開心呀,玩得好開心呀.......等等一大堆,

我講唔出口呀.....



總之,大家心照啦...yeah



我有一提議:下次去旅行,記得問粒珠借架「車」呀,

我估,真係用得著囉.....haha

Catherine said...

嘩....V..V... 你條裙 so sexy

YUMI said...

嘩, 間烘焙店好多野賣呀, 你一定大出血. 咁既地方都比你揾到 , 真係做哂功課呀 !!

travelcake said...

用牛肉整成嘅玖瑰花,真係唔捨得食呀!

Ter said...

東京上海街, 真係呀...真係呀......真係可以買不停呀......我諗我要將我日本的行程再諗一諗先呀!

QQ said...

好睇~~ 快d去day 3!!!!

我同老公講話要去上野, 點知佢話:上兩次我地都有去上野. 又去?! 我話係, 因為要買野, hehe. 好期待呀.

alice0209 said...

Ahcool,

心照, 心照.......



Catherine,

一d都唔Sexy呢!



Yumi,

係呀! 係香港已經整好晒架喇!



Travelcake,

佢地d食物, 真係整得好靚, 會好唔捨得食.



Ter,

你真係要好好研究吓! 果到真係要去架!



QQ,

係喇!一定要去呀!

泡泡茶 said...

睇過上網既地圖, 原來上野同田原町站都可以去到, 我上次都係黎呢

條街呀, 上野15mins行到, 田原町站出就5mins行到, 我諗係街頭街

尾既分別, 我上次都行唔哂, 好想去多次呀