Saturday, July 19, 2008

抺茶戚風蛋糕





原來同風玩開遊戲, 係會上癮架!

今日我除咗做兩款曲奇之外, 我仲整咗抺茶戚風蛋糕,

我本來想再整Blueberry Chiffon Cake架! 不過咀鵰王投訴, 

佢話可唔可以暫時停止整藍莓味既食物wor! 佢話你唔厭我有啲厭喇!

見咀鵰王咁講, 我為有轉轉口味喇! 就係轉佢既至愛抺茶味!

今次既遊戲結果, 都係好軟綿綿, 好有彈性, 好香抺茶味!

為獨是內裡有d洞洞, 唔太靚仔, 我諗係我將內裡空氣釋出既時候, 唔夠大力呀!



以下食譜來自"好吃戚風蛋糕輕鬆上手"一書



抺茶戚風蛋糕



17cm 戚風模

材料:

1. 蛋黃(L)  3個

2. 砂糖  80g

3. 沙拉油  50ml

4. 水  60ml

5. 低筋麵粉 80g

6. 抺茶粉 10g

7. 蛋白(L) 4個





準備:

1. 混合低筋麵粉和抺茶粉前後, 過篩兩次備用.

2. 預熱焗爐180度.



做法:

1. 鋼盆依序放入蛋黃, 1/3砂糖, 沙拉油, 水用打蛋器拌勻.

2. 將已篩過的粉類倒入(1)中, 用打蛋器攪拌至光滑柔潤. 備用

3. 在別的鋼盆放入蛋白, 用電動打蛋器打至發泡, 加入一半沙糖, 繼續攪拌, 再加入剩餘的沙糖,繼續打發, 打至可以拉出尖角後, 蛋白霜完成.

4. 取1/3蛋白霜加入(2)中, 用打蛋器攪拌均勻, 再倒入剩餘的蛋白霜, 輕手地攪拌均勻.

5. 將(4)從稍高一點的位置一口氣倒進模中, 

6. 用兩隻手提起模型然後放下輕敲, 讓裡面的空氣釋出, 用180度焗30分鐘即成, 

7. 一出爐後, 立即倒扣. 冷卻後, 脫模, 即可.



10 comments:

Chloe said...

呢個蛋糕個名好得意~~戚風^0^v 我好耐無食你煮既野喇/.\好掛住

呀~~~~~

Ter said...

咀鵰王....原來佢like綠茶味...



呢個風真係好勁呀, 吹到去你處就唔停呀, 哈哈哈

YUMI said...

我覺得整戚風蛋糕,係要0係一個你吾心急食野的時候整,因為要倒

扣好耐先甩得模,我比較鍾意一焗完可以即刻食,即係muffin arm

我d, ha ha..

CHOI CHOI said...

好正咁Wor,好想食呀

qqlam said...

好想吃~~!

Catherine said...

好得呀, 我要學呀 !!!!

alice0209 said...

Chloe,

唔駛掛住, 遲d整比你食.



Ter,

係呀! 咀鵰王好鐘意綠茶味既食物架!



Yumi,

你既講法都好有道理, 不過chiffon同muffin既口感都好唔同.



Choi Choi,

如果有時間, 下星期整比你食.



QQ,

你都試試, 真係好好味道架!



Catherine,

好呀! 我地安排吓喇!

mommydearest said...

heee, suddenly everyone is making chiffon again,

thought the chiffon craze was on last year!!!

connie said...

戚風蛋糕和普通蛋糕有什麼分別呢?我都想學呢?

alice0209 said...

Mommy Dearest,

真的嗎! 我諗e個風, 今年係會...........



Connie,

以下分別係copy from孟老師100道小蛋糕一書

全蛋海綿蛋糕 - 鬆發, 最具彈性, 清楚細綿, 具有明顯的蛋香

戚風蛋糕 - 水分含量高, 組織鬆發有彈性, 除了細緻爽口外,

教海綿蛋糕濕潤.

希望幫到你喇!