Saturday, July 05, 2008

粒珠@山頂









今朝一早起身就帶咗粒珠上山頂玩喇! 本來我地係打算去南丫島架!

不過經一位好朋友提點, 佢話離島實在太熱喇! 唔係太適合我的小朋友玩樂,

於是我就聽從她的意見, 同粒珠上山頂喇!



今次係粒珠第一次去山頂架! 我地去到就源住芬梨道慢慢行, 沿途都有好多外國遊客, 

個個對粒珠都好友善, 而且仲不停同佢地影相呀! 佢地兩個好似做咗Super Model咁!



行咗一陣我地就去咗Haggen Dazs 食雪糕, 食完我地仲帶咗粒珠去百佳買嘢tim, 

山頂果然係有寵物人士既好去處, 無論商場 or 食肆, 都會歡迎狗隻, 

如果香港多d這些地方就好喇!



















 











7 comments:

Ter said...

亞珠媽:你部車載住兩個小朋友...好得呀, 又方便.



哈哈哈...叫得珠珠都係禁靚女的呢^_^

alice0209 said...

Ter,

係呀! 有部車真係方便好多呀! 衣部車係我d朋友送比我既生日禮

物嚟架! 叫得珠珠一定靚女D架!(hehe)

Angel @ H.K.V.C said...

hihi, this is Angel, worked in H.K.V.C before, still remember

me? i miss luplup and chuchu so much ,especially Luplup!!! you

know i hv a Chihuahua? here is his photo, pls go there take a

look! =)

http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v292/48/14/515702109/n515702109_1278500_2927.jpg

ahcool said...

山頂~~都係一個好啱狗狗去既地方黎架....good

alice0209 said...

Angel,

你好呀! 我當然記得你喇! facebook我add咗你喇!



Ahcool,

你説得對呀!!!!!

irene said...

粒粒及朱朱是否玩得好開心呀 ?!

alice0209 said...

hi Irene,

粒珠果日不知幾開心呀! 山頂真係一個好地方.