Saturday, July 19, 2008

豆腐戚風蛋糕





今日又整戚風喇! wakakakakaka

唔知大家有冇些少悶呢! 不過悶都冇辦法, 因為這個風暫時係會繼續架!

我覺得越整越好玩呀! 又易整, 又多口味選擇, 又鬆軟, 正呀!

今次既戚風好白雪雪, 同豆腐一樣咁雪白, 組織細緻, 而且仲有淡淡既黃豆味, 

真係令人食唔停口呀!



以下食譜來自"好吃戚風蛋糕輕鬆上手"一書



豆腐戚風蛋糕



17cm 戚風模

材料:

1. 蛋黃(L)  3個

2. 砂糖  70g

3. 沙拉油  40ml

4. 絹豆腐  120g

5. 低筋麵粉 80g

6. 蛋白(L) 4個





準備:

1. 低筋麵粉過篩,備用.

2. 預熱焗爐180度.



做法:

1. 鋼盆中放入絹豆腐, 用打蛋器搗碎, 再加入1/3砂糖混合拌勻.

2. 依序加入蛋黃, 沙拉油後再繼續拌勻. 

3. 將已篩過的低筋麵粉倒入(2)中, 用打蛋器攪拌至光滑柔潤. 備用

4. 在別的鋼盆放入蛋白, 用電動打蛋器打至發泡, 加入一半沙糖, 繼續攪拌, 再加入剩餘的沙糖,繼續打發, 打至可以拉出尖角後, 蛋白霜完成.

5. 取1/3蛋白霜加入(2)中, 用打蛋器攪拌均勻, 再倒入剩餘的蛋白霜, 輕手地攪拌均勻.

6. 將(4)從稍高一點的位置一口氣倒進模中, 

7. 用兩隻手提起模型然後放下輕敲, 讓裡面的空氣釋出, 用180度焗30分鐘即成, 

8. 一出爐後, 立即倒扣. 冷卻後, 脫模, 即可.



***豆腐建議選用質地細緻的絹豆腐, 不必擰乾水分直接加入麵糊中, 此外, 由於豆腐會出水, 所以蛋黃糊中不另加水.



今次我係用上井村屋既絹豆腐, 這種豆腐係有好香既黃豆味, 而且佢係純天然製造, 冇加石膏粉的. 這種豆腐可以係大昌, City Super or Sogo有得買, 價錢大約HK$15-17一包, 不過e家大昌做緊日本節, 有特價, 大約HK$17兩包, 如果係VIP就HK$8一包



6 comments:

ahcool said...

真係想咬啖佢呀....



我重未買呀>.<

Ter said...

正呀......

qqlam said...

攪到我都好想整添~~! 我上個星期整左豆腐芝士蛋糕, 都好好味的

yumi said...

如果我吾用呢隻絹豆腐,可以0係街市買嗎 ?? 買邊隻 ??

alice0209 said...

Yumi,



唔好用街市果d, 會出水出得好犀利架!

你可以係超市買山水嫩豆腐, 都ok架~

不過就無咁香豆味.



Alice

yumi said...

我尋日去左吉之島都吾見有絹豆腐. 我估都係要去city super 揾下先. 吾該哂.