Saturday, July 26, 2008

焗藍莓芝士蛋糕





今晚會去Antie Michelle屋企BBQ同細表妹慶祝生日, 

於是我係尋晚就整咗個焗藍莓芝士蛋糕比表妹喇!(係表妹request的)

今次個食譜係新既, 希望個味道佢鐘意喇!



在此祝Ruby 生日快樂! 身體健康! 事事順利!

大個女喇!俾心機做你現在做緊既中醫Assistant!

唔好轉來轉去喇!




焗藍莓芝士餅

7”

材料

1. Cream Cheese 500g

2.
120g

3.
一小撮


4.
雲呢嗱香油 適量 

5. 雞蛋 190g (3隻全蛋, 1 隻蛋黃
)

6. 藍莓果醬
80g

7. 檸檬汁
1/4pcs

8. Butter 100g



預備
:

1. Cream Cheese放軟
.

2. 蛋糕模掃上牛油及灑上小量高粉
.

3. 預熱焗爐17015分鐘

做法:

1.
牛油座溶備用


2. Cream Cheese
加糖, 及雲呢嗱香油打至滑身

3.
蛋打勻後分5次加入芝士糊, 每一次大約打1-2分鐘

4.
加入藍莓果醬及檸檬汁入芝士糊, 用手動打蛋器拌勻

5. 再加入溶牛油到芝士糊並攪勻

6.
倒模,入預熱焗爐用170度水焗40分鐘

7. 再轉用150度水焗30分鐘, 即成

8. 退模, 放涼, 雪過夜, 即可享用.

小提示:

1. 蛋糕焗完後, 需要放涼小許才可退模.

2. 蛋糕要雪凍後才可裝飾.(因為我知道有一些焗藍莓芝士餅, 只要放涼,

   就可以裝飾, 但是這一種不可)





這是未裝飾前的蛋糕



 


 


 



 



 


 

另外我今日仲整咗Chocolate Banana Muffin & Blueberry Muffin, 

都係帶去比我既屋企人食架! 

希望佢地個倨都like喇!










 


10 comments:

YvesKitchen said...

好好味呀! :Yves

yaya810730 said...



:)





看起來真好吃

amyboy said...

個CAKE 未裝飾前都覺得好好味!

做咩你黎我到唔整O既! WAKA (JUST JOKING) ^^

Emily said...

嘩...正正正!

ahcool said...

係喎,比amy提醒左添....

Jenny said...

好勁呀!好靚呀!一定好好食!真係善慕死妳表妹!

Catherine said...

嘩....你表妹好幸福呀, 有庝她的人親手弄生日cake....如果我生日有人親

手整手弄生日蛋糕比我就開心屎啦.....

Catherine said...

Alice 你真的好叻女, 個cake 超靚, 必好好味

Chloe said...

哇~~哇~~好靚呀~~~仲要係我的最愛~~簡直引死我喇~~~~~~~

YUMI said...

i miss this cheese cake. 好耐無食了..流哂口水呀..