Saturday, July 26, 2008

芝麻芝士蛋糕





明天係我一位好朋友生日, 所以今日一早就整咗個蛋糕聽日送比佢!

今次整咗芝麻芝士蛋糕, 這款蛋糕我第一次整咋, 希望佢會喜歡喇!



Choi Choi生日快樂! 祝你身體健康, Janice越來越乖, 老公越來越錫你!!!





我係跟情迷芝士餅一書做這款蛋糕既, 書係教用細圈模做既, 

我將佢改做一個7"既.



芝麻芝士蛋糕

(來自"情迷芝士餅"一書)



預備:

海綿蛋糕 一片

Mousse Ring Mould 7"



材料:

(A)

忌廉芝士 250g

糖 40g



(B)

牛奶 150g

糖 35g

黑芝麻 15g (烤香, 磨成粉)



(C)

蛋 1 個



(D)

魚膠粉 1 1/2湯匙

水 60
g



(E)

淡忌廉 160g, 打起



做法:

1. 把海綿蛋糕放在已包牛油紙的圈模底.

2. 將(A)攪拌至鬆發和光滑, 備用.

3. 將(B)煮沸, 然後慢慢倒進(C)內攪拌均勻, 再放在文火上攪煮2分鐘, 離火.

4. 預先將(D)拌勻,放在雙煮盤熱水上煮至魚膠粉溶化, 加入以上的芝麻雞蛋混合料內攪拌均勻.

5. 再放在冰水上攪拌, 冷卻至25度即加進(A)裏, 混合攪拌均勻.

6. 加入(E)拌勻即可.

7. 將芝士餡倒入模內, 放進雪櫃冷藏4小時至凝固.

8. 將蛋糕移離圈模, 表層塗上光亮劑, 擠上忌廉花球和朱古力裝飾.





這是未裝飾的蛋糕.

9 comments:

CHOI CHOI said...

個蛋糕好靘呀,一定好好味道!!!

今晚返去同亞女& 老公一齊食,一定好開心!



多謝你呀!

ahcool said...

Happy Birthday to Jade Choi...



個蛋糕真係好好好靚呀....

Emily said...

好~~~靚~~~呀~~~

Ter said...

祝你朋友:生日快樂, 身體健康



芝麻蛋糕...天氣禁熱, 食一啖...嘩...透心涼哦

qqlam said...

真係好靚呀~~~d cream唧行好靚呀

CHOI CHOI said...

一返屋企就食啦,好好味呀!!好香芝麻味同芝士味,我老公同個女都

食到 Lam Lam 俐.



好感動呀!

alice0209 said...

Choi Choi,

你地一家人都歡喜, 我就開心喇!



Ahcool, Emily, QQ

Thanks!



Ter,

係呀! 夏日炎炎, 食一啖, 真係透心涼哦!

blackrumba said...

好可愛﹐而且也是我喜歡的口味﹐呵呵

妳很厲害呢﹗





MiFi

connie said...

一定好好味!看到都流口水呢!我好想吃呀!