Saturday, July 26, 2008

藍莓牛油蛋糕





早前見Cherry整咗藍莓牛油蛋糕, 好吸引.

於是今日我就試吓喇!

個牛油蛋糕真係好鬆軟, 好好味!

我仲加咗兩茶匙藍莓果醬, 所以個蛋糕仲香藍莓味.




藍莓牛油蛋糕

食譜來藍藍細雨



材料:

牛油           100g

砂糖           100g (我用咗80g)

低筋麵粉         100g

雞蛋           2隻

雲呢拿香油        1/2茶匙

泡打粉          1/3茶匙

藍莓           1 盒



做法:

1. 焗爐預熱至180度;長形模內舖牛油紙。

2. 牛油置室溫中放軟,加砂糖打成軟滑忌廉狀。

3. 雞蛋略為打勻後,慢慢分4次加入(2)中攪勻,再加入雲呢拿香油。

4. 麵粉、發粉一同篩好,加入(3)中完全混合,最後放入藍莓;留少許放在麵糊上。

5. 將(4)倒入蛋糕模中,以180度焗40分鐘,出爐後離模放涼即成。

7 comments:

Emily said...

yummy! 我諗起莎莉蛋糕...

seamaid66 said...

抱歉打擾一下,請於4/30前抽空幫我投個票,謝謝

有無名的的帳號就可以投了

投票網址http://0rz.tw/9d3UJ

我參加的是『情侶友人檔』

暱稱:seamaid66

ahcool said...

正正正呀)))

mommydearest said...

very fragrant too!

Ter said...

多謝你的蛋糕...我未食呀, 今晚拎返屋企和家人一齊食.



仲要多謝你的禮物, 係心心呢...好sweet呀...等我諗下整咩

呀...要交功課呀

alice0209 said...

Emily,

我都好耐冇食莎莉蛋糕喇! 唔知仲有冇得賣呢?



Ahcool,

真係好好味道. 你又整呀!



Mommy Dearest,

個牛油蛋糕未食已聞到好香喇!



Ter,

我多謝你至真!

Cherry said...

haha 原來你都整咗喎... 係咪好正呢~~~ ^.^