Saturday, July 26, 2008

Chocolate Cheese Cake (加入食譜)





我早前買咗本蛋糕"情迷芝士蛋糕"書呀!

尋日一有時間就即刻試吓書中其中一個食譜!

我同我d朋友都覺得味道好好!

不過整依個蛋糕要用好多時間, 

要焗個半鐘之餘, 仲要放涼再雪5個鐘先食得>.<

如果心急的話. 就真係.....................



Chocolate Cheese Cake(9")(食譜來自"情迷芝士餅") 



材料




蛋糕底


Oreo 餅碎 200g 

牛油 50g

餡料:

(A)

Cream Cheese 500g

黃砂80g

(B)

麵粉 40g

(C)

蛋黃5

(D)

動物鮮忌廉(whipping cream) 200g

(E)

朱古力 200g

牛奶 60g

(F)

蛋白 5

100g



做法:



1.
將餅碎和牛油拌勻, 壓入25厘米的脫底烤模內, 放入冰箱冷藏15分鐘

2. (A)攪拌至鬆發, 然後加油(B) 拌勻

3.
加入(C)攪拌勻, 再加入(D)攪拌至光滑

4.
(E)朱古力滆水煮溶後,加入牛奶攪拌至均勻

     然後加入以上的混合料裏攪拌均勻

5.
(F)的蛋白攪拌至硬,然後加入以上的芝士混合料裏攪拌至均勻即可

6.
將芝士餡料倒入餅乾皮底上

7.
將它放在焗盤內,而盤內放水,用160度焗90分鐘至凝固

     將蛋糕移離烤爐, 待冷卻, 然後放入冰箱冷藏5小時.

 



 



 



 


 




6 comments:

bubblestea said...

呢個蛋糕漏唔漏呢, 我記得上次學果個朱古力芝士都幾漏啊~

alice0209 said...

bubblestea,

依個蛋糕好d, 唔會太漏. 你有冇興趣呀?

qqlam said...

感覺好香朱古力味呀!~~~~



好想食~


YUMI said...

我都有見過你呢本書,不過我不是太"好"芝士,所以無買,特別係只雪吾

焗的我更吾鍾意,不過你呢個又有焗又朱古力咁,真係好好味咁呀,

^_^

bubblestea said...

有呀, 我已SAVE左, 等我下次試下跟你呢個食譜整先, 嘻嘻

tendy said...

好似幾好味咁ah, 有機會我都要整下先~~