Saturday, July 26, 2008

Ugly Birthday Cake





尋晚整咗個迷你板Ugly Chocolate Cake, 個cake係送比一位好朋友生日既.

不過係遲咗好多既生日蛋糕, 希望你唔會介意喇!

(不過我知你一定唔會介意, 因為我地實在太難約喇!)

點解要整迷你板, 唔整個大大個呢! 係因為佢得兩口子食, 佢又唔想 "side"野, 

所以就要求要個Mini Size喇!



這是已入盒的蛋糕







未裝飾前, 真的好Ugly呀!

10 comments:

connie said...

這是chocolate cake 嗎?其實一點也不ugly喎!我想一定好

味!可否教我整呀?

ahcool said...

梗係唔會介意啦..

遲~~但內裏既意義重大左添....



真係好好好好多謝你呀.....(盡在不言中)



我地會係今晚12點攪掂佢hahahahahaha

alice0209 said...

Connie,

這個係chocolate cake, 食譜係來自"五星級甜品"一書, 有時

間我會加入食譜架喇!



Ahcool,

你歡喜就好喇! 你地食完要比個食評我架!

ahcool said...

真係好好好味...

令到我唔捨得一次過食哂佢呀,

尋晚食左一半,

留番一左今晚再享用埋佢...



我文筆唔好,唔識用d特別既形容詞,

又唔識再用一d較深既文字去表達蛋糕既好味...



淨係識得講「好好味」))))))))))))

ahcool said...

重有...



我好叻呀,唔洗剪爛個合,

可以拎出黎切左一半再放番另一半入去添呀....yeah....

Emily said...

一D都唔UGLY喎... :)

Catherine said...

好想食呀..........嘻..嘻

qqlam said...

一d都唔ugly, 我覺得好靚靚呢 :)

你做蛋糕做得真係好靚呀

winpooh85 said...

This is not ugly cake. The name should change to

delicious cake because I'm sure it must be very

yummy.

Anonymous said...

有心唔怕遲呀, 蛋糕做得很靚呢...



蛋糕真的做到很高哦.