Saturday, July 26, 2008

士多啤梨芝士小蛋糕^V^ Thanks macaroni





我今日整咗士多啤梨芝士小蛋糕呀!

好Fresh, 好好味呀!

請你哋食呀 Wink



特別多謝"macaroni" Wink 



Strawberry cheesecake recipe:

6寸蛋糕模一個 or 6個3吋mini cake 模

mascarpone cheese 250g

淡忌廉 125g

士多啤梨 1盒

糖 25-35g (如果D士多啤梨甜, 就落小d, 酸就落多d~)

魚膠粉12g

餅底:

oero 60g +牛油 35g



做法:

1. oreo整碎, 加入溶液拌勻, 放入餅模壓實, 放入雪櫃雪15分鐘

2. 士多啤梨壓成茸, 待用

3. mascarpone + 糖打勻(要用手動打蛋器, 不要用電動打蛋器, 你見佢勻就得架喇),

4. 再加入淡忌廉和士多啤梨打勻

(亦都要用手打, 不要用電動打蛋器, 你見佢mix埋一齊就得架喇, 如果你打過龍, 就會變成一舊舊, 油水分離架喇!)

5. 加入開好的魚膠粉溶液, 拌勻, 放入模中, 雪3-4小時, 即成.



Jelly 裝飾面

1. Strawberry Jelly Power 45g

2. 魚膠粉 1tps

3. 半杯熱水

4. 生果適量



做法:

1. 將Strawberry Jelly Power & 半杯熱水 mix埋一齊後, 再加魚膠粉落啫哩水到攪勻.

2. 然後將啫哩水放涼.

3. 將生果放在蛋糕面, 然後把啫哩水淋在已雪的蛋糕上.

4. 接著再把蛋糕雪1-2小時, 即成.



我係跟"macaroni貓友"做mini-cake模既方法

你哋可以入去睇睇.

Arrow http://www.leisure-cat.com/forum/viewtopic.php?t=38512&highlight=



11 comments:

MuiMui said...

十分美麗啊^^

macaroni said...

好靚!

我都想食一件

tendy said...

哇~~巧膠級~~靚到暈~

pinko1985 said...

系咪凍餅來家,如果系凍餅我就要兩件啦,^○^

alice0209 said...

多謝大家既讚賞......



pinko1985, 係凍餅嚟架!

井叻 said...

好靚呀



可惜要用手打蛋

L@RUKU said...

好靚

心心(提拉米蘇公主) said...

嘩........賣相好得喎!

我給你10分.....

KI said...

請問可唔可以用cream cheese代替mascarpone cheese 呀?

alice0209 said...

Hi Ki,

我諗應該個口感會唔同晒架!

不過如果你想試, 你可以參考以下資料:



copy from : cookeasy

馬司卡膨有替代品嗎?



關替代馬士卡澎起司的方式,有好幾種如下:



1/.用RICOTTA CHEESE或COTTAGE CHEESE打均勻來替代.

2/.將8oz放軟的CREAM CHEESE + 3大匙Sour Cream酸奶 +

未經打發的2大匙Heavy Cream鮮奶油.將這三項材料打發來用

3/.將6oz放軟的CREAM CHEESE + 1/4杯Butter奶油來打發替

代.



由於馬司卡膨起司是屬於一種 Triple-Cream 的起司,要供提

煉此種cheese的乳牛是有餵食特定的花和香草的,所以馬司卡膨

起司才有一種特殊的清香和甜味的。以上的幾種替代法我沒試

過,我覺得這些替代法比較適合在買不到馬司卡膨起司時才來用

否則就失去原有食譜的口感了。

KI said...

OK.THANKS>

因為我覺得呢隻芝士幾貴下..

so問下有冇得代替囉..=="