Tuesday, July 01, 2008

杏仁薄脆片及合桃曲奇

 









七月一日回歸日, 有咩搞作呢!!!!!!! 就係一朝早就帶我啲寶貝去西貢沖涼剪毛, 

然後就返家整整整喇! 我由三點整到七點呀!

今日點解又搞搞震, 仲整咁多呢! 係因為要整比我老公既同事食呀!

佢地話好耐冇食過我整既曲奇, 所以今日一有時間就整整整喇!

今次我做咗兩款小吃, 杏仁薄脆片及合桃曲奇, 

兩款都香脆可口, 希望佢地鐘意喇!



杏仁薄脆片


材料:

麵粉(低筋)                25g

                                   120g

杏仁片(微烘)            120g

蛋白                               80g

淡牛油(溶液)            25g 



做法:

1)     將麵粉過篩後和糖拌勻至無粉粒

2)     加入杏仁片拌勻

3)     加入蛋白拌勻 

4)     加入牛油溶液拌勻成槳,最後蓋上保鮮紙雪1小時(不需放冰格)

5)     將小許杏仁槳放在牛油紙上,用匙背*輕輕推薄成直徑約4吋圓形,用約180˚上下火焗約7-8分鐘至金黃色,出爐後需即時用鏟小心取出薄片(此時薄片為軟身,可於薄片軟身時扭曲成形),放涼後薄片會變回脆身,之後杏仁脆片需存放於密封容器內。

所有材料只需用膠刮拌勻。  





*每推一塊薄片需先將匙輕浸凍水以防止與槳黏結*





合桃曲奇食譜來自TraVel CaKe

合桃曲奇 

(直徑4-6cm, 36)


 


材料:

低筋麵粉
110g

糖粉 65g

蛋黃 2

無鹽牛油90g

合桃 60g

一小撮



 


做法 :

1. 低筋麵粉過篩備用.牛油置於室溫下軟化備用

2. 合桃先以100度烤15分鐘取出, 冷卻後切成小粒

3. 180度預熱焗爐

4. 軟化牛油以打蛋器打至呈乳霜狀, 加鹽, 糖粉分5-6次加入, 攪勻.

5. 先加入一隻蛋黃, 攪勻後再加入另一隻蛋黃.

6. 先加入三分一份量的麵粉攪拌, 再分次加入餘下的麵粉, 最後加入合桃攪拌.

7. 以茶匙舀麵糊於烤盤上(已舖上牛油紙), 輕輕壓平.

8. 放進焗爐以180度焗15-20分鐘. 烤至金黃色 即可.



 


 





7 comments:

ahcool said...

一位100分既賢內助呀...

mommydearest said...

yummy

Ter said...

嘩...杏仁薄脆片呀...我到而家都未整呀, 我怕...我怕一食就停

唔到口呀! 到時...一上磅就...暈低呀!

泡泡茶 said...

杏仁薄脆片好脆咁呀, 用剩既蛋白就可以試下勒, 真係好

qqlam said...

你老公好威呀; ling左老婆的曲奇請人食喎~~~~!我老公唔會咁做

架...

Catherine said...

每次你整的美食都好靚靚呀, 一定非常可口, 真的好叻叻呀!!!

irene said...

做得好靚呀 !