Friday, September 26, 2008

14日東京加北海道之旅2008 - Day 1





Day 1 


(07/Sept) 香港 ->東京 ->新宿  (住Kero Plaza)




今朝我地六點十五分就出發去機場喇
! 今日既心情好興奮呀! 好想快些去到呀

今次我地係乘坐九時十分既飛機去東京, 理應下午兩點三十五分就到達架喇

不過不知道什麼原因, 我地既飛機遲咗差不多三十至四十五分鐘先起飛呀

就係因為咁樣, 我地就大約遲咗一個鐘先去到東京成田機場, 亦都係因為咁樣

我地就搭唔到三點三去新宿果班JR. 真係激死人呀! 到最後我地差不多六點先去到新宿

去到新宿車站搵埋出口, 去到酒店已經六點半喇! (咁就冇咗成日喇! 仲耐過去北海道呀!) 







我地係酒店放下行李後,就立即去醫肚喇! 我地去咗朋友介紹既“新宿北澤俱樂部”到食壽司,

這裡既食物質素都算可以喇
! 如果同北海道比就冇得比架喇!











































我地食完壽司就返酒店休息喇!因為實在太累喇!而且又落緊雨.



 




今日第一日來到東京既感覺真係唔太好呀!JR新宿站既出口,

真係人又多又唔清楚,佢個站真係大得好誇張呀!

希望明天會更好喇
! 




11 comments:

amyboy said...

講真個句. 個食物賣相呢~ 好似"爭" 少少!

不過都要去東京見識下架嘛! ^^

alice0209 said...

Amy,

係呀 ! 不過果間野好出名架! 我地兩個食咗一萬yen, 我覺得唔抵呀!

Chloe said...

睇到d相~~俾起你以前去北海道個d,d野食好似唔無咁新鮮咁啵=.=

travelcake said...

如果食魚生,真係北海道好好多!

ahcool said...

冇相干啦.....

只要係同心愛既人一齊,

無論飛機delay也好,時間上失預算也好,

食物不太滿意也好,都係gooooooooooood架,

因為有佢係你身邊一齊參與丫馬.......



(係咪好肉麻呢,我突然諗起阿自由先生成日都係咁同我講,因我急燥丫馬......)



睇你d相,都覺得not bad....so good......

Catherine said...

終於等到你的詳細的報導啦.......

YUMI said...

點解要6點幾先到呀, 無左3點30個斑車, 要等咁耐先有車 ??????!!!!

alice0209 said...

Yumi,



係呀! 我唔止miss咗一班車架! 我成3.30先到東京, 跟住就要搭4.40果班JR,

車程係50分鐘, so咪6點先到lor.

QQ said...

兩個食左一萬yen. 真係貴喎.

YUMI said...

咩隔咁耐先有一斑車既 ??!!!

豬敵 said...

今次我都係食咗兩餐壽司咋......兩餐都係麻麻地...冇encore既意欲....