Friday, September 26, 2008

第十日 - 北海道之旅2007~夏 (07/07)

Day 10 (7/7) 札榥 住JR Tower 



第十日


今日係冇車日, 所以我地都冇去d特別遠既地方我地今日主要係勁食美食同埋Shopping.


今日食完早餐行咗一陣, 我地就去咗大通公園附近食湯咖哩, 個湯咖哩唔太辣, 好有風味, 好好味, 我地試咗海鮮湯咖哩同埋雞肶湯咖哩, 兩隻都各有特色, 值得一試





食完之後, 我地二話不說就去咗三越附近既”fruitcake factory”cake, 依到既蛋糕係超級好好好好味, 無論賣相到味道都係一流, 如果有機會去札幌, 一定要食呀!










跟住我地去咗Shopping一陣, 返酒店休息一陣, 我地又去食野喇! 今次我地係去食串燒, 果間鋪頭叫串鳥”, oJR Tower 附近, 有機會都一定一定要試, 我同老公每人食咗14串呀! 真係好誇張, 不過又真係好有特色, 又好好味, 我仲食到嘔呀! 我唔係飽到嘔呀! 事原係我飲咗啖啤酒, 啤酒d氣頂住咗, 搞到我消化唔到, 跟住就……….. 真係救命







雖然我嘔完
, 但係過咗一陣, 我地又再去fruitcake factory到食cake! 今日真係食到癲咗





不過都未停得住, 因為酒店仲有半條Mango Cake Roll, 兩杯牛奶布甸. 今日係&

8 comments:

misoma said...

你 e 個係狂食之旅喎! wakaka

YUMI said...

wah. 你小心身體呀,食到嘔真係誇 !! ^_^

心心 said...

新的版面很美!

不過留言位置的字可能較難看得清楚,可以改改的嗎?




Emily said...

笑死我啦,真係傻架!好難想像你點可以一日內食咁多野...wahahaha

alice0209 said...

misoma, 冇錯, 係狂食之旅.



YUMI, 多謝關心, 我冇事, 最衰就係d啤酒.



心心, 係咪好咗好多呢!



Emily, 我係咪好犀利呢! wakakakaka

travelcake said...

好激呀. 一日內食兩轉蛋糕!

Anonymous said...

妳好,我月底即將到北海道旅行5天

可以推薦我適合shopping或有美食的去處嗎?

逛妳的blog很開心,謝謝妳囉~

(我的wretch帳號是camilelapin)

alice0209 said...

Hi, camileapin

其實你這五天會去北海道邊樹架?

你要有個地點比我, 我先容易介紹比你,

因為我去過太多地方喇!



Thanks