Friday, September 26, 2008

第八日 - 北海道之旅2007~夏 (05/07) part 3

Day 8 (5/7) 札榥 住JR Tower 

定山溪溫泉 --> 圓山動物圜 --> 白之戀人 --> 貓狗樂園 --> Norbesa shopping mall 




第八日 

依個動物園有一個地方令到我超開心呀! 就係佢裡面有一個小小動物園可以近距離接觸動物架, 因為裡面所有動物都冇困住, 全部自由行, 你想點接觸都得架! 除咗傷害d動物喇! 我地o係到玩咗成兩個鍾呀! 仲食咗好好味既拉麵先走.











跟住我地就去咗白之戀人
, 今次去到個感覺好唔到, 好多花好靚, 比起冬天既感覺warm好多, 我地影咗一陣相, 就去咗三樓既cafécake, 跟住仲買咗一條cake roll上車, 就走喇!





















3 comments:

YUMI said...

d cake 好靚呀. 係咁食食食... 真係肥c人咩 !!

travelcake said...

條蛋卷真係好"白之戀人"feel呀. 正!

見你食咁多cake, 好羡慕呀!!!

misoma said...

小綿羊好得意呀!

等 miso 剪番個 羊咩咩 裝先! keke

個蛋卷好白好白喎! 好唔好味者!