Sunday, September 21, 2008

我回來了!!!!!!!!!





大家好呀! 我係尋既晚已經平安返到香港喇!

今次依14天旅程, 真的非常愉快呀!

我地2個喼去, 返嚟既時候, 就係以上這幅相既情況喇!

真係買到傻咗, 又攞到傻咗呀!

我會盡快寫好我既東京和北海道14天遊記比大家睇架喇!



暫時比住d戰利品大家睇睇先喇!































































謝謝收看!!!!!!!!!!

17 comments:

ahcool said...

一個字「勁」

二個字「開心」

三個字「好享受」

四個字「真係好嘆」

五個字「好很大豐收」

六個字「我都感受到[正]」呀))))))))



超多謝你既「粗挽....」hahahahahahaaaaaa

YUMI said...

我估到買好多鞋tim, 今次3對咁忍得手呀 !! 好心急,快d寫你個行程出黎la..

毛媽 said...

嘩!收獲好豐富灁喎,等住睇你d遊記啦!

Anonymous said...

welcome back....

等你的 遊記.....

amyboy said...

睇到都興奮.

仲有冇 d 未影架! waka

Chloe said...

^^哇~~真係買左好多野喎,好期待你既遊記^^

QQ said...

哇哇哇~~~~~~ 好多呀~~~!

我想問你的包裝袋在那兒買的??

QQ said...

你這個鞋怪呀... 又有三對新成員了~~

alice0209 said...

Ahcool,

不用謝喇!



Yumi,

我都想再買架! 因為買咗太多嘢! 攞唔到呀!...v_v



毛毛媽,

係呀! 我會盡快寫架喇!



Amyboy,

你又知既! wakakakakaa



Chloe,

係呀! 今次都幾多呀!



QQ

果到你淺草既合羽橋道具街.

Catherine said...

唉呀....上次回應你原來無打名.....

你忙完未呀

QQ said...

多謝你今日打電話來通知呢~~~~~~謝謝你呀~!!!!!!

oldbean said...

嘩,好豐富!!

快d寫blog同我地分享下啦

mommydearest said...

lots of 戰利品, must be a great trip! Too bad missed you in HK though, never mind, next

time!

Spicy said...

哇, 一路碌住個老鼠, 碌碌碌碌咗好耐都未碌到底, 你話你買咗幾多野呢..........豐富到震啦!!!!

Ter said...

嘩....你的戰利品真係豐富呀, 證明你地今天係戰勝回來, yeah..............^_^

豬敵 said...

波波......好多謝.......貓貓......好可愛.....靚爆......真係唔捨得用.....

泡泡茶 said...

嘩, 買左好多貼紙喎真係, 仲有好靚既叉叉湯匙咁好得意