Friday, September 26, 2008

第三日 - 北海道之旅2007~夏 (30/06) - part 2

Day 3 (30/6) 富良野 住Pension Furanui

富良野芝士雪糕體驗工房 --> 富良野果醬園 -->面包超人專門店--> 食堂 (和牛刺身飯) --> 富田農場 --> 彩香之里 



跟住我地主要就行花田喇
! 首先係富田農場, 我地做足準備去影相, 點知去到最多就係薫衣草(不過都唔太紫), 至於七彩花田, 就只有四五彩, 可能因為天氣比較涼, d花開得唔係咁多, 搞到我地都冇乜動力去影雙人相, 而且仲有d失望, 我地行咗一陣就去咗彩香之里喇, 彩香既情況就同富田一樣, 我地都係行咗一陣就走喇





















今日已
plan既行程已經去晒, 相比check-in既時間都仲有成個鐘, 於是我地就揸車周圍”dull”

 



 


 


 


我地今次係住”Pension Furaui” Pensionoutlook好有歐陸feel, 房間就一般, 不過我地覺得佢好commercial, 唔係好似pension, 唯一好處就係有得上網











至於個晚餐都幾好味
, 有煙三文魚, 沙律, 薯溶湯, 牛油焗雜菌, 唔知用咩嚟整既豬扒, 仲有甜品, 我地仲叫咗支red wine, 支洒好好飮, 好有果味, 不過唔記得買返香港















2 comments:

travelcake said...

係呀, 而家D花期推遲晒, 如果想睇最靚既花, 可能要七月尾會好D

misoma said...

其實係要遲少少先會開多 d 花架!

唔緊要啦, 出年去過!