Tuesday, September 09, 2008

瘋狂東京之旅2008





大家好呀!我已經到咗東京3日喇!

東京比我既感覺都尚算可以,不過就真係買野買野買野..........

所以這幾日都係不停買野,只係今日去咗Disney Sea玩,

我地都去咗好多地方呀!原本無plan到會去既地方都去埋.

而家就比大家睇睇啲戰利品喇!



























12 comments:

travelcake said...

嘩! D狗仔衫好得意。好cute呀

YUMI said...

你估你今次又買幾多對鞋番黎呀la. ha hahah

Catherine said...

對 high heel 好靚呀...你記得盡情咁吃喝玩樂呀

mommydearest said...

Have a great time!

ahcool said...

嘩))我估你要買多幾個喼啦.......

Anonymous said...

啲狗仔衫好靚呀!

只係三日妳就買咗咁多戰利品,好難想像妳仲有九日去掃貨嘅結果!

買啦!買啦!今次之後要隔好耐先會再見日本啦!哈哈!

connie said...

嘩!好多戰利品呀!shopping 真開心呢!繼續買多D啦!

泡泡茶 said...

嘩, 好多戰利品, D狗狗衫好得意啊, 仲買左好多靚既包裝袋, 0係邊度

買呀? 田原町???

毛媽 said...

北海道地震,你哋無事麻,朝早你哋應該仲喺東京,應該無事,希望你哋平平安安啦!

alice0209 said...

Travelcake,

係呀!日本既狗仔衫真係好靚架!



YUMI,

我都啱吾知呀!Wakakakkaka.........



Catherine,

係呀!我都覺得好靚呀! 



Mommy Dearest,

Thanks!



Ahcool,

我吾答你。。。。。。。。。



Connie,

Thanks!



泡泡茶,

係呀!D狗仔衫好得意架!我不知幾鐘意。

個到係淺草既合羽橋道具街,成條街都係賣cooking tools架!



毛媽,

多謝關心,我地平安的。

 

QQ said...

好多蛋糕袋呀; 一定好特別和好靚啫~!

Eva said...

我好鍾意你對鞋啊!

哈哈!!!