Friday, September 26, 2008

第九日 - 北海道之旅2007~夏 (06/07) part 1

Day 9 (6/7) 札榥 住JR Tower 

雪印史料館 --> サッポロさとらんど(Satoland) --> 国営滝野すずらん丘陵公園 --> 

啤酒博物館 -->Norbesa shopping mall



 

第九日

今日吃過早餐後, 我地就揸車去雪印史料館參觀, 去雪印參觀應該係要預約既, 不過我冇, 我諗住應該會有一d係冇料參觀既地方, 點知去到原來係一定要預約既, 好彩有個好好人既員, 佢比我地冇料參觀咗幾層, 而且佢仲o係門口等我地, 送咗2杯雪糕同埋2盒奶比我地, 其實依d手信應該係要預約參觀先有架!佢真係好好人呀! 不過我地係冇辦法之下就浪費咗一盒奶, 因為早餐都未落格, 真係冇辦法











跟住我地就去咗
サッポロさとらんど(Satoland)”
Satoland 係位於札幌市東区丘珠町584番地2, 我地由雪印去大約半個鐘到, Satoland 係一個牧場, 佢又係可以近距離接觸多種動物, 例如山羊, 乳牛等等, 而且依個牧場除咗動物之外, 仲有好多薫衣草田, 靚過富良野好多呀! 我地o係到影咗好多相, 而且仲坐埋馬車tim!, 我地玩兩個鐘到就走喇





















跟住我地就去咗一個好遠既地方
, 就係位於札幌市南區淹野247番地既国営滝野すずらん丘陵公園-Takinopark, 這個公園o係係札幌既郊外, 距離市中心大約要個半鐘頭車程, 依個公園都幾有趣架! 佢有一d奇形怪狀既石山, 又有一d地下洞穴做到好似蟻, 而且這裡好大, 我諗要2日先可以行晒, 所以我地淨係行咗d主景點, 影吓相, 食個lunch就出番市區喇



























 


 


 



 


 


 


 

2 comments:

travelcake said...

你竟然浪費左包奶??? 太晒了... 不過, 好在你都食晒兩杯雪糕. 佢個雪糕

真係好鬼滑架.



我對Satoland好有興趣, 有機會再去的話, 一定會去.


misoma said...

e 到 d 花靚咁多o既! 真係好開心呀! 睇到咁靚的花花. 真係心情都好 d!