Friday, September 26, 2008

第九日 - 北海道之旅2007~夏 (06/07) part 2

Day 9 (6/7) 札榥 住JR Tower 

雪印史料館 --> サッポロさとらんど(Satoland) --> 国営滝野すずらん丘陵公園 --> 

啤酒博物館 -->Norbesa shopping mall



 

第九日 

出到去, 我地就去咗啤酒博物館參觀, 我地覺得冇乜特別, 行咗一陣就走喇!  跟住我地過咗Sapporo Factory Shopping Mall行街, 行完就去交車lu, 









今晚我地又係去Norgesa Shopping Mall既地庫食飯, 不過今次唔係食壽司, Sabu Sabu, 我地覺得果到除咗黑草羊好味之外, 其他樣樣嘢都一般, 價錢都幾貴, 所以我地食得都唔係咁飽, 最終我地再去咗大丸買咗好多cake & puff返酒店食, 今晚又變得好飽喇! Wakakakakaka!!!!!!






 


 


 


 



 



 

1 comment:

YUMI said...

你個新blog 好浪漫feel 呀. 好靚呀.