Friday, September 26, 2008

第六日 - 北海道之旅2007~夏 (03/07)

Day 6 (3/7) 登別 住第一淹本館

龍宮海產感動市場 --> 昭和新山 



第六日

今日有小小雨, 我地食咗一個好豐富既早餐, 休息一陣, 再去浸一浸(第三浸), 跟住就開車去海鮮感動市場,果度有小小似札幌既二条市場, 又係賣海鮮同埋精品, 我地買咗小小精品, 食咗兩串海鮮(海螺及魷魚),就走喇!













返到登別市中心, 我地去咗一間地道日本料理食LUNCH, 買咗兩個布甸返酒店









跟住老公就話想去遠小小既地方
(昭和新山), 就係咁就有一d唔太好既事情發生咗喇. 事原我地沿住地獄谷附近既山路去昭和新山, 但係當時天色昏暗, 大霧, 有微雨, 我地上到山既一半, 我就有開始D驚喇! 於是我就示意老公返轉頭, 就係落山既時候, 老公突然開倒後車 (佢話想睇小小嘢), 就係咁就撞咗去條細柱到, 我果一刻不知幾驚呀! 好彩我同老公都冇事咋! 不過架車就................

我地泊好架車, 休息一陣, 就去咗地獄谷影相,















跟住返酒店睇吓電視, 又去第四浸喇! 食完晚餐, 我地又嚟多個第五浸,就係咁我地就結束登別浸到甩皮之旅喇!

 



 



 


 

2 comments:

travelcake said...

咁究竟你老公想睇D麥野? 睇得咁入神??? (迷... ...)

架車最後點呀? 有無比車公司罸錢?

misoma said...

浸左五浸呀!!!!!!!!!!!!

勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

但點解有浸浸相呀! 浸咁多都冇相!

waka