Friday, September 26, 2008

第八日 - 北海道之旅2007~夏 (05/07) part 4


 


Day 8 (5/7) 札榥 住JR Tower 

定山溪溫泉 --> 圓山動物圜 --> 白之戀人 --> 貓狗樂園 --> Norbesa shopping mall 



第八日

接着我地就去咗一間專買狗仔用品, 同埋訓練狗仔既地方, 果到樓高9, 每一層都有不同既主題, 不過有幾層就要比錢先有得參觀, 我地都有去到果幾層, 果幾層主要係有得睇dog show, 同埋可以近距離同猫猫狗狗玩, 我地參選晒9, 買咗d狗零食就走喇!













跟住返酒店休息一陣, 我地就去咗Norbesa地庫活一鲜食壽司, 活一鲜既壽司相當唔錯, 非常新鮮又抵食, 特別係大吞拿魚腩, 入口即溶, 超好味呀! 我同老公每人食咗3碟呀! 我地total食咗18, 都係三百幾咋















咪諗住咁就完成我地今日既食食旅程呀
! 其實酒店仲有一條芒果味既cake roll等住我地架





於是我地返到去仲食咗半條先瞓
, 真係好飽呀!






 


 


8 comments:

johnny77113 said...

恩恩 看起來很不錯喔!!

可以請你轉貼到芝麻部落嗎??

http://www.calldoor.com.tw/blog.jsp

這是個主要在介紹吃喝玩樂的部落格

剛好最近有再舉辦抽wii的活動

好東西跟大家分享吧

YUMI said...

alice, 你地平均一日用幾 $ , 咁玩同食,我真係要儲定一大筆先得 ^_^. 真係睇到我

想即刻去呀

travelcake said...

北海道D魚生,壽司真係好好味. 比東京吃到的出色很多很多很多倍.

tendy said...

alice, 謝謝你的詳盡報導, 睇都覺得開心ah, 你地食d野又咁鬼正wor~~

daiei102 said...

太神奇了! 高溫油炸時竟然有金魚在游泳,你相信嗎??

絕不是合成影片喔!!動畫播映中....

歡迎來看看日本的新型油炸機如何讓你吃的健康!!

alice0209 said...

Yumi, 我依個trip既洗費可以去到歐洲架喇! 你估吓喇!



Travelcake, 你講得好啱呀!



tendy, 唔駛喇! 我仲有3日未post架!

misoma said...

你真係好鍾意食 cake 喎! 厲害!

misoma said...

仲有三日快 d 寫啦!