Friday, September 26, 2008

第十一日 - 北海道之旅2007~夏 (08/07)

Day 11 (8/7) 札榥 -> 香港 




第十一日

今日係最後一日係北海道. 我地食過早餐就準備check out! 我地check out後就出發機場, 去到機場我地首先就要霸大locker, 因為佢唔係好多大locker, 而且好快就full, 好彩我地去到都仲有, 我地放好行李就乘坐shuttle Bus Rera Chitose Outlet Mall! 由機場搭shuttle去大約要十五分鐘, 起初我地只係諗住去行吓睇吓, 因為我地已經有太多行李喇! 我地冇手拎喇 所以冇諗住買嘢







點知去到
Nike Shop我都老公就好似洗咗腦咁, 係咁買係咁買, 最終又買咗兩大袋, 買完我地就番機場再行多一陣, 跟住就去食超好味果個函館盬味拉麵









食完呆等咗一陣就
boarding返香港lu, 玩既時間真係過得怏, 咁就11日喇!.



 


 


 


後記:


總括而言, 今次係好開心, 係最開心既一次, 我同老公雖然買咗好多嘢之外, 洗咗好多錢, 但我地都覺得錢可以搵過, 最重要係出門可以開開心心, 呢樣嘢我地就好夾, 如果一切許可, 09 夏會再戰北海道, 歐洲, 南非嗰D, D先去啦!! 哈哈!!



為咗有系統D, 所以要post多一次戰利品篇 



戰利品篇 


















 


 



 


 


 


 

1 comment:

YUMI said...

wah..咁多野點拎番黎ka. 行李一定超額la.