Friday, September 26, 2008

第八日 - 北海道之旅2007~夏 (05/07) part 1

Day 8 (5/7) 札榥 住JR Tower 

定山溪溫泉 --> 圓山動物圜 --> 白之戀人 --> 貓狗樂園 --> Norbesa shopping mall 



第八日

今日攞車既時候,我地先發現到架車除咗有小小花同凹之外,原來仲有一塊車身起咗出嚟!(唔知點解早兩日睇唔到) 這一刻,我同老公都好擔心,因為唔知要賠幾多錢,所以我地就立即去返租車既地方問一問,經租車既職員睇過之後,跟據policycondition,原來係要賠二萬円日元excess,我地知道後,都默默地接受,因為係自己唔小心在先,要賠錢係好正常(比我地想像中小好多喇)跟住我地就抱住一個唔太開心既心情去定山溪喇! 去到定山溪, 我地都係周圍行吓, 影吓出名既河童, 不過今次終於試到足湯喇! 個足湯係超級熱架! 我地浸咗一陣隻腳就紅晒喇!

































 

2 comments:

YUMI said...

最緊要人無事, 賠錢都無法!! 見你地d相...你老公都幾攪笑wor.

misoma said...

河童河童我又鍾意呀!

你老公個張扮河童相好好笑!