Friday, September 26, 2008

第七日 - 北海道之旅2007~夏 (04/07)

Day 7 (4/7) 札榥 住JR Tower

Shopping Day 



第七日

 



 


今朝我地冇再第六浸就出返札幌喇!我地返札幌既途中, 係街上見到好多薰衣草, 好靚,北海道係美化城市方便真係做得幾好,係開車途中見到咁靚既花,人都開心D! 返到札幌, 







我地就去咗拉麵共和國到食拉麵,起初我地諗住去返上兩次食過好好好好味既函館盬味拉麵,點知食開果間冇咗,於是我地就搵一間差不多既,結果係一d都唔好味,仲搞到我地有d唔開心
tim! 最後我地都希望機場會有得食好好味果間麵館呀!(因為上次係機場食過)






今日係shopping day,我地行咗大丸,Stella Place, Parco一陣,買咗一d戰利品, 買咗兩件cake就返酒店喇,隔咗一陣,我地就去食飯喇,今日我地係食炭燒肉肉,依間鋪頭係叫“牛角我地上年係小樽食過,係好好味既炭燒肉,今次係札幌見到,當然一定要去喇!去到食物水準一樣,服務態度一棣,又係一個字”正“呀!













食完我地又去咗大丸買兩件
cake,兩個Milk Pudding返酒店食,今晚又飽住嚟瞓喇!





3 comments:

travelcake said...

嘩. 你全個旅程真係食左好多件cake & 布甸呀!


泡泡茶 said...

係囉, 咁多cake真係引死人

misoma said...

係啦! 點解香港唔美化下個環境!

不過都冇用呀! 觀塘夠有美化有花花草草啦!

但係咁大塵. 咩都死啦!